کتاب اسرار فنگ شویی که نمی خواهند بدانید!

SECRETS OF FENG SHUI TO ORGANIZE YOUR HOME
کد کتاب : 61123
مترجم :
شابک : 978-9642333622
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 118
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب اسرار فنگ شویی که نمی خواهند بدانید! اثر تاداشی یوشیدا

کتاب "اسرار فنگ‌ شویی که نمی‌خواهند بدانید" اثر تاداشی یوشیدا، به شما یاد می‌دهد چگونه از اصول فنگ‌ شویی برای بهبود چیدمان خانه‌تان بهره‌برداری کنید. فنگ‌ شویی یک فلسفه است که به شما این امکان را می‌دهد تا با بهینه کردن چیدمان و انرژی در خانه‌تان، رفاه و آرامش جسمی و روحی را تقویت کنید.

در این کتاب، نویسنده به شما دستورالعمل‌های کاربردی ارائه می‌دهد تا بتوانید با استفاده از فنگ‌ شویی، خانه‌ی خود را به گونه‌ای طراحی کنید که انرژی مثبت در آن جریان داشته باشد. این کتاب به شما مفاهیمی مانند انرژی و تأثیر آن بر محیط زندگیتان را آموزش می‌دهد و به شما کمک می‌کند بفهمید چگونه خانه‌ی خود را برای بهره‌برداری از انرژی‌های مثبت بهینه کنید.

علاوه بر این، نویسنده به اشتباهات شائبه‌آفرین در چیدمان خانه و روان‌شناسی پاکسازی روانی پرداخته و نشان می‌دهد که چگونه با رهایی از اجناس و اشیاءی که به آن‌ها نیاز ندارید، زندگی خود را بهتر و موثرتر کنید. این کتاب کوتاه و مفید با استفاده از مفاهیم فنگ‌ شویی به شما کمک خواهد کرد تا خانه‌ی آرام و مثبتی بسازید.

کتاب اسرار فنگ شویی که نمی خواهند بدانید!

دسته بندی های کتاب اسرار فنگ شویی که نمی خواهند بدانید!
قسمت هایی از کتاب اسرار فنگ شویی که نمی خواهند بدانید! (لذت متن)
در صورت امکان، سعی کنید جملات تأکیدی کوتاه بیان کنید، زیرا آن ها بیشتر بر ناخودآگاه تأثیر می گذارند. برای اینکه جملات تأییدی کار کنند، باید به نکات زیر توجه کنید: - تکرار: اهمیت تکرار این است که بر ضمیر ناخودآگاهتان تأثیر می گذارد. - احساسات: باید در استفاده از جملات تأییدی با شور و اشتیاق باشید. به جای آنکه فقط آن را تکرار کنید، به معنای آنچه می گویید فکر کنید. - پشتکار: استقامت در تمرین قطعا نتایج بهتری نسبت به زمانی که گه گاه این کار را انجام می دهید خواهد داشت.