کتاب امکان های بی پایان

Infinite Possibilities
(هنر زندگی در رویاهای تان)
کد کتاب : 61204
مترجم :
شابک : 978-6229830017
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب امکان های بی پایان اثر مایک دوولی

مایک دولی (Mike Dooley) نقشه‌ی رسیدن به یک زندگی ایده‌آل را برای‌تان ترسیم کرده است!
شاید در گذرگاه تاریخ، هیچ زمانی برای شناخت حقیقت خود و ظرفیت‌های‌مان، بهتر از عصر حاضر نبوده باشد. کتاب امکان‌های بی‌پایان (Infinite Possibilities) به شما کمک می‌کند تا قدرت خود را بشناسید و ظرفیت‌هایتان را آشکار نمایید. با کمک این دو کلید می‌توانید در دنیایی که بسیاری در آن با درهای بسته روبه‌رو می‌شوند، فرصت‌ها را کشف کنید. نویسنده در این کتاب قصد دارد، به ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شیوه ممکن به شما مراحل و فواید قانون جذب را بیاموزد.
امکان‌های بی‌پایان که در ابتدا به صورت نسخه‌های صوتی در سال 2001 منتشر شد، به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین برنامه‌های شنیداری اینترنتی در دنیای موفقیت و انگیزش گشت. انتشار این نسخه‌های صوتی مایک دولی را به سخنرانی‌های متعدد در جهان هدایت کرد. نام او و اثرش در کتاب و دی‌وی‌دی رازها مطرح شد و به خلق کتاب یادداشت‌هایی از کائنات به قلم همین نویسنده کمک شایانی کرد. مایک دولی صراحتا در پیشگفتار کتاب می‌گوید: این یادداشت‌ها ایمیل‌هایی هستند که روزانه برای بیش از سه هزار نفر در 182 کشور جهان ارسال می‌کنم تا به آن‌ها یادآوری کنم که چقدر ارزشمند و قدرتمند و شایسته‌اند!
حالا وقت تغییر و دگرگونی است. شما با خواندن کتاب امکان‌های بی‌پایان موارد زیر را به دست خواهید آورد:
- درک قدرت‌های الهی‌تان که در وجود شما نهاده شده است.
- تهیه نقشه‌ای برای بهره‌گیری از والاترین اصل زندگی.
- یادآوری تعالی و شکوهی که همه ما را در برگرفته.

کتاب امکان های بی پایان

مایک دوولی
مایک دوولی (متولد 7 فوریه 1961 ، اورنج ، کالیفرنیا) نویسنده پرفروش نیویورک تایمز ، سخنران و کارآفرین است.او در سال 1983 از دانشگاه فلوریدا با مدرک لیسانس حسابداری فارغ التحصیل شد.