کتاب از هستی بخواهید

Just Ask the Universe
(راهنمایی ساده و خردمندانه برای تحقق رویاهای تان)
کد کتاب : 57548
مترجم :
شابک : 978-6229797105
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 3 خرداد

معرفی کتاب از هستی بخواهید اثر مایکل ساموئلز

مجموعه‌ای کاربردی و شگفت‌انگیز از حاصل آموزه‌های برترین و مشهورترین معلمان معنوی!
مایکل ساموئلز (Michael Samuels) در مقدمۀ کتاب از هستی بخواهید (Just Ask the Universe) صراحتا می‌گوید که این اثر را بر اساس تفکرات و باورهای مدرسین برجسته‌ای همچون اسکاول شین، ناپلئون هیل، جوئل اوستین، جورج اندرسون، آنتونی رابینز و بنجامین فرانکلین تالیف کرده است. ساموئلز اذعان دارد که تحت تاثیر آراء و عقاید این بزرگان است و آثار آنان را چندین بار خوانده. وی از تاثیر مثبت این رویکردها در زندگی شخصی‌اش برایمان سخن می‌گوید، مسئله‌ای که باعث باورپذیری بیشتر کتاب از هستی بخواهید می‌شود.
نکته طلایی تمامی آثار این اشخاص الهام‌بخش را در یک جمله می‌توان خلاصه کرد: «اگر افکار‌تان شفاف است و با ذهن و حقیقت پیرامون‌ هماهنگ است، زندگی‌تان سرشار از توانگری و غنایی می‌شود که جهان هستی آن را به شما عرضه می‌دارد»
نویسندۀ این کتاب تنها از شما یک چیز می‌خواهد و آن این است که از هستی بخواهید! او قدم به قدم و با زبانی به دور از تکلف به شما نشان خواهد داد که برای رسیدن به زندگی آرمانی‌تان باید از هستی بخواهید. ساموئلز در این اثر درس‌های ارزشمندی را با شما به اشتراک می‌گذارد که معتقد است آن را در هیچ مدرسه، دانشگاه و آموزشگاهی به شما تدریس نخواهند کرد. او خودش و تمامی مخاطبان اثرش را عضوی از «مکتب جهان هستی» تلقی می‌کند که می‌توانند به تمامی رویاهایشان جامه عمل بپوشانند.
تمام کاری که باید انجام دهید این است که «از هستی بخواهید».

کتاب از هستی بخواهید

مایکل ساموئلز
مایکل ساموئلس با داشتن مدرک زبان انگلیسی ، درجه دوم مالی و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی ، همه چیز را به زندگی خود جذب کرده است زیرا از افراد موفق و ایدئولوژی های فکری آنها پیروی می کرد.اولین کتاب او "فقط از جهان بخواهید" در رتبه چهارم جهان تحت عنوان Spiritual در آمازون قرار دارد و بیش از 100000 نسخه فروخته است. دومین کتاب او "The Universe-ity" برنده بهترین کتاب خودیاری برای جایزه های انتخاب ربکا در سال 2013 شد.مایکل به همراه همسر و دو فرزندش در نیویورک زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب از هستی بخواهید