کتاب هر روز پنجشنبه است

Every Day a Friday
کد کتاب : 92647
مترجم :
شابک : 978-6227182767
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

هر روز پنجشنبه است
Every Day a Friday
چگونه هفت روز هفته را شاد باشید
کد کتاب : 2042
مترجم :
شابک : 978-600278119-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

هر روز پنجشنبه است
Every Day a Friday
کد کتاب : 103277
مترجم :
شابک : 978-6007005996
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هر روز پنجشنبه است اثر جول اوستین

کتاب هر روز پنجشنبه است، اثری نوشته ی جول اوستین است که اولین بار در سال 2011 منتشر شد. در هر شرایطی که در زندگیتان هستید، باید بدانید که می توانید خوشحال تر و خوشبخت تر باشید. جول اوستین در این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه می توان در همه ی روزهای هفته، خوشحال بود. همه ی ما با چالش ها و مشکلاتی رو به رو می شویم که می توانند لذت و رضایت در زندگی را از ما دور کنند، اما اوستین تأکید می کند که لذت و رضایت در زندگی را می توان به واسطه ی همه چیز—بزرگ یا کوچک، مهم یا بی اهمیت—به دست آورد. وقتی قواعد بنیادین برای خوشحالی و خوشبختی را در زندگیتان به کار می گیرید، در واقع در حال کامل کردن نقش خود به عنوان یک انسان هستید. با قواعد و توصیه های ارائه شده در این کتاب می توانید هر روزتان را به آخرهفته ای لذت بخش تبدیل کنید.

کتاب هر روز پنجشنبه است


ویژگی های کتاب هر روز پنجشنبه است

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...
نکوداشت های کتاب هر روز پنجشنبه است
Begin each day with a positive outlook with these words of wisdom.
با این سخنان خردمندانه، هر روزتان را با نگاهی مثبت آغاز کنید.
Barnes & Noble

Learn how to enjoy every day starting today.
از همین امروز، بیاموزید که چگونه از هر روزتان لذت ببرید.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب هر روز پنجشنبه است (لذت متن)
حقیقات نشان می دهد که لبخندی که روی لب شماست، هم برای خودتان و هم برای اطرافیانتان خوب است. در یک آزمایش، از افراد خواسته شد خشم و ترس را با حالات چهره شان نشان دهند. بدن های آنان چنان پاسخ دادند که انگار واقعا داشتند آن احساسات را تجربه می کردند، حالاتشان ضربان قلبشان را افزایش داد، دمای بدنشان بالا رفت و عرق کردند.

بله، می دانم که بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر است. اما اگر ذهنتان را به گونه ای مثبت برنامه ریزی کنید، دیگر لازم نیست روزهای هفته را تحمل کنید به این امید که پنجشنبه از راه برسد تا بالاخره بتوانید کمی از زندگیتان لذت ببرید.

محققی استرالیایی به این نتیجه دست یافته است که اهداف و انتخاب های ما بیش ترین تأثیر را بر میزان شادمانی ما دارند و قدرت این تأثیر از خصوصیات فیزیکی و ژنتیکی بدن ما بیشتر است. تحقیق دیگری نشان می دهد که نیمی از شادمانی ما را «مجموعه ای» از عوامل تعیین می کنند و نه بیولوژی. ده درصد به «شرایط زندگی» و چهل درصد بقیه به تصمیماتمان بستگی دارد.