کتاب هرگز رها مکن

Never Give Up
کد کتاب : 1982
مترجم : مرجان سیدزمانی
شابک : 978-600-119-300-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

معرفی کتاب هرگز رها مکن اثر جویس مایر

کتاب هرگز رها مکن، اثری نوشته ی جویس مایر است که نخستین بار در سال 2009 منتشر شد. وقتی صحبت از «تسلیم نشدن» به میان می آید، جویس مایر شاید بیشتر از هر کس دیگری حرف برای گفتن داشته باشد. او توانست بر دوران کودکی سخت، ازدواج بد و فرصت های بسیار اندک خود غلبه کند و به یکی از محبوب ترین نویسندگان و سخنرانان در رابطه با پایداری و پشتکار تبدیل شود. او در کتاب هرگز رها مکن، داستان زندگی افرادی را روایت می کند که به شکلی خستگی ناپذیر، اهداف خود را دنبال کردند و علیرغم تمام موانع و مشکلات، به رویاهایشان دست یافتند. به عنوان نمونه در این کتاب با بسی کولمن آشنا می شویم، زنی آفریقایی – آمریکایی که برای یاد گرفتن خلبانی، مجبور بود به مدرسه ی پرواز در پاریس برود. اما او به هر شکل ممکن، این کار را انجام داد و در سال 1920، به اولین زن در ایالات متحده تبدیل شد که مدرک خلبانی را دریافت کرد.

کتاب هرگز رها مکن

جویس مایر
جویس مایر، زاده ی 4 ژوئن 1943، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است. او دانش آموخته ی مدرسه ی فنی اوفالن در سینت لوییس است. مایر به همراه همسر و چهار فرزندش در میزوری زندگی می کنند و سازمان غیرانتفاعی او در حومه ی سنت لوییس واقع است.
نکوداشت های کتاب هرگز رها مکن
It provides solid, tried-and-true tools to meet life’s challenges.
این اثر ابزاری قابل اتکا و آزموده شده را برای مواجهه با چالش های زندگی ارائه می کند.
Penguin Random House Penguin Random House

An excellent book.
کتابی شگرف.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب هرگز رها مکن (لذت متن)
من معتقدم که خداوند هدف بزرگی برای شما در نظر گرفته است و از شما می خواهم که به چیزی کمتر از آن قانع نشوید. خداوند خواهان سعادت شماست؛ از طریق زندگی شما را به تلاش و تکاپو فراخوانده تا قوی تر و آگاه تر شوید واز لذتی عمیق و رضایتی شیرین در زندگی بهره مند شوید؛ زندگی ای که شما را به مبارزه بطلبد، شما را به حرکت وادارد و گاهی ناامیدتان کند و حتی شما را در مسیری قرار دهد که برای دست کشیدن از زندگی و رویاهایتان وسوسه شوید.

از این اثر به عنوان یک کتابچه ی راهنما، همچنان که در جست و جوی بهترین های زندگیتان هستید، استفاده کنید. کتابی که اشتیاق لازم برای رسیدن به اهدافتان را در هنگام ناامیدی فراهم و به شما بارها و به طریق مختلف یادآوری می کند که: «شما می توانید، اگر هرگز منصرف نشوید!»

همچنین به شما قدرت لازم را می دهد تا بر فراز مشکلات و آزمایش های زندگی همچون یک عقاب جادویی پرواز کرده، عزم خود را جزم کنید و از دل مشکلات زندگی، فرصت های طلایی برای خود بسازید. این کتاب به شما نیرو می دهد تا استقامت به خرج دهید و رویاهایتان را بر پایه ی عشق الهی استوار سازید. همچنین، ایمان شما را به خواست خداوند که همانا قرار دادن رویایی دست یافتنی در قلب شماست، بیش تر خواهد کرد.