کتاب جادوی بزرگ

Big Magic
غلبه بر ترس با زندگی خلاق
کد کتاب : 2608
مترجم :
شابک : 9786001822216
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 294
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب گودریدز سال 2015

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب جادوی بزرگ اثر الیزابت گیلبرت

کتاب جادوی بزرگ، اثری نوشته ی الیزابت گیلبرت است که نخستین بار در سال 2015 انتشار یافت. الیزابت گیلبرت با احساسی عمیق از همدلی و سخاوتی آشکار، بینش هایی قدرتمند و خردمندانه را در رابطه با ماهیت اسرارآمیز الهام با مخاطبین سهیم می شود. او از ما می خواهد تا احساس کنجکاوی در وجودمان را در آغوش بکشیم و رنج های غیرضروری را رها کنیم. گیلبرت در این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه به آنچه که می خواهیم، دست یابیم و چگونه با بزرگترین ترس هایمان رو به رو شویم. او در مورد نگرش ها، روش ها و عادت هایی صحبت می کند که برای رسیدن به بالاترین میزان خلاقیت در زندگیمان به آن ها نیاز داریم. کتاب جادوی بزرگ، ما را تشویق می کند تا «گوهرهای عجیبی» را کشف کنیم که در درون همه ی ما پنهان شده اند.

کتاب جادوی بزرگ

الیزابت گیلبرت
الیزابت ام. گیلبرت، زاده ی 18 جولای 1969، مقاله نویس، نویسنده ی داستان کوتاه، زندگی نامه نویس و رمان نویس آمریکایی است. گیلبرت در واتربری در ایالت کنتیکات به دنیا آمد و در خانه ای واقع در یک مزرعه ی کوچک بزرگ شد. خانواده ی او در محلی بدون همسایه زندگی می کردند و در خانه ی آن ها از تلویزیون و رادیو خبری نبود. به همین خاطر، اعضای خانواده ی او بسیار به مطالعه می پرداختند و سرگرمی الیزابت و خواهرش، نوشتن کتاب و نمایشنامه بود. گیلبرت مدرک کارشناسی خود را در رشته ی علوم سیاسی از دانشگاه نیویورک دری...
نکوداشت های کتاب جادوی بزرگ
It cracks open a world of wonder and joy.
این کتاب، دریچه ای را به سوی جهانی پر از شگفتی و لذت می گشاید.
Barnes & Noble

A celebration of creative life.
نکوداشتی از زندگی خلاق.
Washington Post Washington Post

A luminous inquiry into the relationship between human beings and the mysteries of the creative experience.
پژوهشی درخشان درباره ی رابطه ی میان انسان ها و اسرار تجربه ی خلاقیت.
Brainpickings

قسمت هایی از کتاب جادوی بزرگ (لذت متن)
ترس عزیز. من و خلاقیت در آستانه ی شروع سفری زمینی هستیم، درک می کنم که تو هم به ما ملحق خواهی شد چرا که همواره همین طور بوده است. اذعان می کنم که تو باور داری که شغل مهمی در زندگی من داری و شغلت را جدی می گیری. ظاهرا شغل تو این است که هرگاه من می خواهم کار جالبی انجام دهم، وحشت بزرگی القا کنی. اجازه بده تا بگویم که تو کارت را عالی انجام می دهی. بنابراین اگر احساس می کنی که باید به شغلت ادامه بدهی، با تمام وجودت آن را ادامه بده. اما من نیز به کارم که سختکوشی و متمرکز ماندن در این سفر زمینی است، خواهم پرداخت و خلاقیت نیز کار خودش را که محرک و الهام بخش بودن است، انجام خواهد داد.

جهان هستی، گوهرهایی عجیب را در اعماق وجود همه ی ما مدفون می کند، و پس از آن عقب می ایستد تا ببیند آیا آن ها را پیدا می کنیم.

آن آدم عجیبی باشید که جرأت لذت بردن را دارد.