کتاب با اقتدار برخاستن

Rising Strong
آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم
کد کتاب : 20197
مترجم :
شابک : 978-6007845448
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز سال 2015

معرفی کتاب با اقتدار برخاستن اثر برنه براون

برنه براون ، دانشمند علوم اجتماعی ، گفتگویی جهانی را درباره شجاعت ، آسیب پذیری ، شرم و شایستگی را برانگیخته است. کار پیشگامانه او یک حقیقت عمیق را کشف کرد: آسیب پذیری - تمایل به حضور در صحنه و بدون هیچگونه تضمینی برای نتیجه گرفتن – این تنها راه برای داشتن عشق بیشتر، تعلق بیشتر و خلاقیت و شادی بیشتر است. اما زندگی شجاعانه همیشه آسان نیست: ما به ناچار خواهیم لغزید و سقوط خواهیم کرد.
این برخاستن پس از سقوط است که براون به عنوان سوژه ی خود در کتاب با اقتدار برخاستن انتخاب می کند. براون به عنوان یک محقق نظریه مستدل ، به طیف وسیعی از افراد گوش داده است - از رهبران شرکت های 500 و ارتش فورچون گرفته تا هنرمندان ، زوج هایی که در روابط طولانی مدت هستند ، معلمان و والدین - داستان های شجاع بودن ، سقوط و ... را زیاد شنیده است. او از خود پرسید ، این افراد با روابط قوی و دوست داشتنی ، رهبرانی که خلاقیت پرورش می دهند ، هنرمندانی که نوآوری می کنند و روحانیونی که از طریق ایمان و رمز و راز با مردم همراه می شوند ، چه چیزهای مشترکی دارند؟ پاسخ واضح بود: آنها قدرت احساسات را می شناسند و از ناراحت شدت نمی ترسند.
قدم زدن در درون داستانهای آسیب دیدگی ما می تواند احساس خطر ایجاد کند. اما روند بازیابی جایگاهمان در میانه ی مبارزه جایی است که شهامت ما آزمایش می شود. داستان های مبارزه ما می تواند داستان های بزرگی باشد ، مانند از دست دادن شغل یا پایان یک رابطه ، یا داستان های کوچکتر ، مانند درگیری با یک دوست یا همکار. صرف نظر از اندازه و شرایط ، روند با اقتدار برخاستن همان است : ما با احساسات خود را ارزیابی می کنیم و درباره آنچه احساس می کنیم کنجکاو می شویم. ما با داستان هایمان غرغر می کنیم تا به جایی از حقیقت برسیم. و ما این روند را هر روز زندگی می کنیم ، تا زمانی که عملی شود و چیزی کم از انقلابی در زندگی ما ایجاد نکند. براون می نویسد این فرآیند است که بیشترین اطلاعات را در مورد آنچه که هستیم به ما می آموزد.

کتاب با اقتدار برخاستن

برنه براون
برنه براون، زاده ی 18 نوامبر 1965، محقق، استاد دانشگاه و نویسنده ی آمریکایی است.براون در تگزاس به دنیا آمد. او در رشته ی امور اجتماعی تحصیل کرده است و مدرک کارشنای خود را در سال 1995 از دانشگاه تگزاس، مدرک کارشناسی ارشد را در سال 1996 و مدرک دکترای خود را در سال 2002 از دانشگاه هیوستون گرفته است.براون، تحقیقات جامع خود را در زمینه ی هدایت و رهبری کاربردی در خانواده، مدارس و جوامع، از دانشگاه هیوستون آغاز کرد و سخنرانی هایش در همایش های تد، در زمره ی پربیننده ترین سخنرانی های تاریخ این مجموعه ...
نکوداشت های کتاب با اقتدار برخاستن
In a world filled with rejection letters . . . Rising Strong can help your graduate make the most out of [their] failures.
در دنیایی که پر از نامه های رد کردن است کتاب با اقتدار برخاستن به شما کمک می کند تا از شکستتان موفقیت حاصل کنید.
Bustle

Brené empowers us each to be a little more courageous.
برنه به ما قدرت می دهد که کمی شجاع تر باشیم.
The Huffington Post

Thankfully, Brené Brown is there with an outstretched arm to help us up.
خوشبختانه برنه بروان اینجاست با آغوشی باز تا به ما کمک کند که برخیزیم.
Simon Sinek

قسمت هایی از کتاب با اقتدار برخاستن (لذت متن)
استیو دوباره پشتش را کرد و باز برگشت به سمت من و بعد از آن چه انگار یک عمر طول کشید، بالاخره گفت: «نمی خوام این کار رو باهات بکنم، واقعا نمی خوام.» واکنش فوری من ترس بود. چه خبر بود؟ منظورش چی بود؟ نمی خواهم این کار را با تو بکنم؟ لعنتی، این یعنی نمی خواد با من شنا کنه؟ یا با من صحبت کنه؟ بعد به سرم زد که شاید «کاری» که می گفت، ازدواج با من بود. زمان کند شده بود و به حالت سرعت آهسته رفت، فریم به فریم پراز ترس و فقط وقتی به واقعیت بازگشتم که گفت: «نه، واقعا نمی خوام الان باهات حرف بزنم.»

امروزه افراد زیادی هستند که به جای این که درد خود را حس کنند، آن را به نمایش می گذارند: «به جای این که به درد اعتراف کنند، درد را به دیگران تحمیل می کنند؛» به جای این که خطر حس ناامیدی را بپذیرند، انتخاب می کنند ناامید زندگی کنند». تحمل درد بدون نشان دادن هیچ حسی، کله خری نیست. حالت متظاهر به خود گرفتن کله څری نیست. خودستایی کله خری نیست. کمال دورترین چیز در دنیا از کله خری است.