کتاب جسور باش ، ارائه کن

Show your work
کد کتاب : 13764
مترجم :
شابک : 978-6005253726
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

مثل هنرمند ها چشمگیر باشید
Show your work
کد کتاب : 13765
مترجم : مهسا ذوالریاستین
شابک : 978-9649250786
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 150
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

لازم نیست یک نابغه باشیم
Show Your Work!
۱۰ راه برای اینکه خلاقیتتان را به اشتراک بگذارید و کشف شوید
کد کتاب : 32675
مترجم :
شابک : 978-6002534224
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جسور باش ، ارائه کن اثر آستین کلئون

"جسور باش، ارائه کن!" در مورد چرایی برتری سخاوتمندی نسبت به نبوغ است. این کتاب در مورد دیده شدن است، در مورد استفاده از شبکه به جای هدر رفتن زمان برای "شبکه سازی" است. "جسور باش، ارائه کن!" برای خود پروری نیست بلکه برای کشف خود است. به دیگران اجازه دهید در مسیر فرآیند شما قرار بگیرند، سپس اجازه دهید آنها از شما اقتباس کنند: تصاویر، نقل قول ها، داستان ها و مثال ها. آستین کلئون در کتاب جسور باش، ارائه کن! ده قانون متحول کننده برای باز بودن، سخاوتمند بودن، شجاع بودن، و مفید بودن ارائه می دهد.

این کتاب رهنمودهایی برای مقابله با ترس های درونی در برابر دیده شدن ارائه می سازد. باید ارائه کرد تا به تبلیغات دست یافت نقطه عطف تبلیغات ارائه کردن است. با کسب مهارت ها و مقابله با ترس می توان جسور شد، کار خود را به نمایش گذاشت و به موفقیت رسید.

کتاب جسور باش ، ارائه کن

آستین کلئون
آستین کلئون نویسنده و هنرمندی است که در آستین، تگزاس زندگی می کند. او نویسنده دو کتاب پرفروش "مثل یک هنرمند سرقت کن"، و "مانیفستی برای خلاقیت در عصر دیجیتال" است و همچنین مجموعه شعرهایی در روزنامه بلکوت سروده است. او در زمینه خلاقیت سازمان هایی مانندPixar ، Google ، SXSW ، TEDx و The Economist صاحب نظر است
نکوداشت های کتاب جسور باش ، ارائه کن
[Show Your Work is] timeless; readers can return to it repeatedly throughout life and still glean useful ideas and tips... Anyone starting out (or starting over)...will find upbeat encouragement here.
این کتاب محدود به زمان خاصی نیست؛ خوانندگان می توانند به طور پیوسته در طول زندگی به آن رجوع کنند و همواره ایده ها و نکات مفیدی را به دست آورند. کسی که آن را شروع کند (یا دوباره بخواند) مشوق های زیادی را در آن خواهد یافت.
Library Journal Library Journal

Some people are natural self-promoters. For others, it’s painfully difficult to put their work out there. In this creatively designed pocket-sized book, Kleon offers the latter group effective strategies that allow them to share their work without leaving their comfort zone…. Kleon’s advice is sassy and spot-on.
بعضی از افراد به طور طبیعی خودپرور هستند. برای دیگر افراد، این کار دشوار است. کلئون در این کتاب به همراه ابعاد خلاقانه، استراتژی های موثری را به گروه دوم ارائه می دهد که به آنها اجازه می دهد بدون خروج از منطقه راحتی خود، کار خود را ارائه دهند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

subtitle could just as easily be, ‘How to Self-promote Without Being a Jerkface.’ It’s an incredibly useful and compulsively readable short book.
چگونه می توانیم خودمان را ارائه کنیم بدون اینکه یک فرد خودخواه باشیم. این یک کتاب کوتاه بسیار مفید بوده و خواندن آن لازم است.
Fast Company

قسمت هایی از کتاب جسور باش ، ارائه کن (لذت متن)
هر روز پس از اتمام کار روزانه ی خود، به مستندات خود رجوع کنید و به دنبال چیز کوچکی باشید تا آن را به اشتراک بگذارید. این که درچه مرحله ای از فرایند کاری تان هستید، مشخص می کند که این چیز کوچک چه می تواند باشد. اگر در مراحل اولیه هستید، علاقه ی خود و آنچه را به شما الهام می بخشد، به اشتراک بگذارید. اگر در میانه ی اجرای پروژه هستید، درباره ی شیوه ی کار خود مطالبی بنویسید یا پروژه ی در حال پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید. اگر پروژه ای را به تازگی به اتمام رسانده اید، محصول نهایی خود را به دیگران نشان دهید، تکه های کوچکی را که کف کارگاه ریخته شده اند، به اشتراک بگذارید یا درباره ی آنچه آموخته اید، بنویسید.

چیزهایی را که دوست دارید ایجاد کنید و در مورد چیزهایی که دوست دارید صحبت کنید؛ افرادی را جذب خواهید کرد که به آن نوع چیزها علاقه دارند. به همین سادگی

اما اکنون می دانم که تنها راه برای پیدا کردن صدای شما استفاده از آن است. این سخت کوشی است ، درون شما ساخته شده است. در مورد چیزهایی که دوست دارید صحبت کنید. صدای شما دنبال خواهد شد.

سعی نکنید خونسرد باشید. باز و صادق بودن در مورد آنچه دوست دارید بهترین راه برای ارتباط با افرادی است که آن چیزها را نیز دوست دارند.

بدترین مانع آن چیزی است که در ذهن شما زندگی می کند