کتاب راه هنرمند

The Artist's Way
بازیابی خلاقیت
کد کتاب : 23927
مترجم :
شابک : 978-9646229860
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 26
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

راه هنرمند
The Artist's Way
مسیری معنوی در جهت بازیابی خلاقیت‏‫
کد کتاب : 100246
مترجم :
شابک : ‫‭978-6222580469‬‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 318
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راه هنرمند اثر جولیا کامرون

از زمان نخستین انتشار، کتاب «راه هنرمند» الهام بخش نوابغی چون الیزابت گیلبرت، تیم فریس و میلیون ها خواننده است که در یک سفر خلاقانه شروع به کار کرده و ارتباط عمیق تری با مسیر و مقصد پیدا میکنند. رویکرد جدید جولیا کامرون خوانندگان را در کشف نواحی مشکل ساز و نقاط فشار که ممکن است محدود کننده جریان خلاقیت آنها باشد راهنمایی می کند و تکنیک هایی را برای آزادسازی هر مکانی که ممکن است در آن گیر کرده باشند، فراهم کرده و فرصت هایی را برای رشد شخصی و کشف خود فراهم می کند.

این برنامه با مهمترین ابزارهای کامرون برای بازیابی خلاقیت آغاز می شود - صفحات صبح ، نوشتن روزانه سه صفحه از جریان آگاهی، و ملاقات هنرمند، یک زمان اختصاصی برای پرورش هنرمند درونی شما. او پس از آن، صدها تمرین، فعالیت و یادآوری هایی را برای کمک به خوانندگان برای کشف دقیق هر فصل به اشتراک می گذارد. او همچنین راهنمایی هایی را برای شروع "خوشه خلاق" از هنرمندان دیگر ارائه می دهد که شما را در تلاش های خلاقانه تان پشتیبانی خواهند کرد.

کتاب «راه هنرمند» یک برنامه انقلابی برای نوسازی شخصی ست که به شما کمک می کند تا به مسیر خود بازگشته، مجددا احساسات تان را کشف کنید و مراحلی را که برای تغییر زندگی لازم دارید پشت سر بگذارید. در پشت جلد کتاب می خوانیم: صاحب هر حرفه ای که باشید، این کتاب برای شماست. زیرا بزرگترین اثری که انسان خلق می کند، زندگی اوست. و در چارجوب این نگرش، همه انسانها هنرمندند، و نیازمند به دانش و ابزاری تا اثر خود را به شیوه ای خلق کنند که هنرمند درونشان را خرسند گرداند. «راه هنرمند» این دانش و ابزار را در اختیارتان می گذارد.

کتاب راه هنرمند

جولیا کامرون
جولیا کامرون نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، فیلمساز و آهنگساز آمریکایی است. وی که همسر سابق مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور آمریکایی و خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک نیز هست بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب راه هنرمند است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته و ترجمه‌ی فارسی آن نیز با استقبال خواننده‌ی ایرانی رو به رو شده است. کتاب‌های جولیا کامرون بیشتر به صورت راهنما و همراه با تمرینات عملی برای رفع مانع خلاقیت ارائه شده و به زبان ساده و گام به...
نکوداشت های کتاب راه هنرمند
This is a book that addresses a delicate and complex subject. For those who will use it, it is a valuable tool to get in touch with their own creativity.
این کتابی است که به یک موضوع ظریف و پیچیده می پردازد. برای کسانی که از آن استفاده خواهند کرد ، یک ابزار ارزشمند است که بتوانند به خلاقیت خودشان در ارتباط باشند.
Martin Scorsese

This is not a self-help book in the normative sense. It is simply a powerful book that can challenge one to move into an entirely different state of personal expression and growth.
این یک کتاب خودیاری با هنجارهای معمول نیست. این یک کتاب ساده و بسیار قوی که می تونه باعث به چالش بکشه و به حرکت واداره به سمت موقعیتی کاملا متفاوت از تجربه رشد و تجلی شخصی.
Nick Maddox, Deland Beacon

قسمت هایی از کتاب راه هنرمند (لذت متن)
حسد همواره نقابی برای پوشاندن ترس است: این ترس که نمی توانیم آنچه را که می خواهیم به دست آوریم. و این احساس ناکامی که گویی شخصی دیگر آنچه را که حقا از آن ماست به دست آورده است، اگر چه وحشت زده تر از آنیم که دستمان را به سوی آن پیش ببریم. ریشه حسد، عاطفه و هیجان ناشی از خست است؛ زیرا فضایی برای فراوانی و کثرت کائنات ندارد. حسد به ما می گوید فقط برای یک نفر جا هست: یک شاعر، یک نقاش، یا هر آنچه آرزومندید باشید.