کتاب حال کاملا استمراری

Add More ~Ing To Your Life
(راهنمای عملی آرامش)
کد کتاب : 18061
مترجم :
شابک : 978-6226652155
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حال کاملا استمراری اثر گبریل برنستین

این روزها افراد زیادی "خوشبختی" را می فروشند ، اما در کتاب "حال کاملا استمراری" یا "راهنمای عملی آرامش"، "گابریل برنستین"، سخنران انگیزشی و مربی زندگی ،به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با دسترسی به این کتاب ، خوشبختی را به روش "حال کاملا استمراری" یا "راهنمای عملی آرامش"، تجربه کنید.

گابریل در معادله ی سی روزه ی خود به شما نشان می دهد که چگونه می توانید الگوهای فکری منفی را نابود کرده و از طریق تصدیق های مثبت ، فعالیت بدنی و مراقبه های تجسمی ، تغییرات شخصی ایجاد کنید.

آماده شوید تا با "راهنمای عملی آرامش" زندگی خود را تغییر دهید و "حال کاملا استمراری" را تجربه کنید. "گابریل برنستین" به شما کمک می کند که احساسات منفی خود را آزاد نموده و خوشبختی را انتخاب کنید!
ایده ی اصلی این کتاب بر اساس معادله ای است که نویسنده آن را توضیح می دهد. این معادله ابزاری است که برای جنبه های مختلف زندگی به کار می رود تا فرد به جای زندگی در تاریکی های ناشی از ترس، در نور زندگی کند. این معادله از سه جز یا مرحله تشکیل شده است. بازاندیشی ، حرکت و پذیرفتن.
"گابریل برنستین"، هوشمندانه در تمام فصل های کتاب، ایده ی این معادله را در انواع زمینه ها تشریح می کند؛ این ایده با احساسات و بخشش شروع می شود تا در نهایت بدانید که جهان پشت شماست. "حال کاملا استمراری" در نهایت با یک فصل بسیار الهام بخش و ملموس به منظور همدلی با خواننده پایان می یابد و به جرات می توان گفت که این کتاب می تواند یاریگر بسیاری از افراد باشد.

کتاب حال کاملا استمراری

گبریل برنستین
گبریل برنستین، زاده ی 1 نوامبر 1979، سخنران انگیزشی و نویسنده ای آمریکایی است. بیشتر فعالیت های او با موضوعاتی همچون عشق به خویشتن، بخشش و داشتن نگرشی کل نگرانه نسبت به معنویت است. برنستین در سال 2009 توسط نیویورک تامیز به عنوان یکی از «آموزگاران نسل آینده» انتخاب شد.
دسته بندی های کتاب حال کاملا استمراری
نکوداشت های کتاب حال کاملا استمراری
By opening up this book you are choosing to see life in a whole new perspective. Gabrielle unlocks the secrets to a happier, more fulfilled you and does so in a healthy, spiritual way. This book will transform the way you think about living
با گشایش این کتاب ، شما انتخاب می کنید که زندگی را با یک منظره کاملا جدید ببینید. گابریل اسرار یک فرد شادتر و کاملتر را فاش می کند. و این کار را با روشی سالم و معنوی انجام می دهد. این کتاب طرز تفکر در مورد زندگی را تغییر خواهد داد.
Amy Palmer

A decade ago, young women like Ms. Berstein might have been expected to chase the lifestyle of high-heels and pink drinks But now there is a new role model for New York's former Carrie Bradshaws well versed in self-help and New Age spirituality Ms. Bernstein is one of a circle of such figures...
یک دهه پیش خانم هایی مثل برنشتاین انتظار داشتند که سبک زندگی کفش های پاشنه بلند و نوشیدنی های صورتی را دنبال کنند اما امروزه الگوی جدیدی برای شخصیت های سابق نیویورک وجود دارد Carrie Bradshaws به خوبی در امر خودیاری و معنویت عصر جدید حضور دارد. خانم برنشتاین یکی از چنین چهره هایی است ...
New York Times New York Times

Gabrielle Bernstein is both a teacher and a storyteller, looking to the truth she’s found in her everyday experiences to mine the gold that is her gift to others
گابریل برنشتاین هم معلم است و هم داستان نویس ، به دنبال حقیقتی است که در تجربیات روزمره خود برای پیدا کردن طلایی که هدیه او به دیگران است ، یافت می شود.
Marianne Williamson

قسمت هایی از کتاب حال کاملا استمراری (لذت متن)
هدف این دوره یاد دادن معنای عشق نیست، چراکه عشق آموختنی نیست. بلکه هدف برداشت موانع آگاهی از حضور عشق است، عشقی که میراث فطری شماست دوره ای در معجزات.

همه ما، درست مثل الیسون، مواردی داشته ایم که به جای اینکه با حس زخم و درد خود روبه رو شویم، آن را مخفی کرده ایم. منشا درد شما ممکن است به اندازه الیسون واضح نباشد، حتی ممکن است نفهمید که چنین دردی وجود دارد. اما به شما قول می دهم که درد آنجاست، حتی اگر مدت زیادی از وجودش نگذشته باشد. هدف این فصل این است که به شما کمک کند زخم های خوب نشده را باز کنید تا بتوانید با هر احساس منفی ای که در طول این سالیان سرکوب کرده اید روبه رو شوید. متوجهم که این کار ممکن است برای شما تازگی داشته باشد.

گاهی، احساسات ما آن قدر عمیق دفن شده اند که باید به صورت فیزیکی، تکانی به آن ها بدهیم. یادتان باشد که ما حس هایمان را فقط در ذهن و دلمان حمل نمی کنیم، بلکه آن ها را به بدنمان هم آویزان کرده ایم. حالا، وقت آن است که از رقصیدن به دور احساسات دست برداریم.