کتاب مسیر پنهان

The Hidden School
(بازگشت جنگجوی صلح جو)
کد کتاب : 18112
مترجم :
شابک : 978-6001182396
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مسیر پنهان اثر دن میلمن

میلمن حماسه جنگجویان صلح جو را در این رمان با ترکیبی از سفر های بین قاره ای و حوادث جالب به اتمام رسانده است. در اواخر دهه 1970 دن با حمایت مالی از کالج اوبرلین برای تحقیق جهانی در زمینه رشته ذهن و بدن، برای پیدا کردن یک مجله مربی خود کسی که یک کارگر مرموز در پمپ بنزین است و او را سقراط می نامد، به سمت جنوب غربی امریکا کشیده می شود. او با کمک یک مرد نابینا که همه جا پیدایش می شود محل اختفا کوهستانی خود را مشخص می کند تا کلماتی که باید در صفحات خالی بنویسد را کشف کند. سفر بعدی و ناگهانی اش، او را به اعماق چین می برد به یک مدرسه هنر های رزمی دور افتاده و مزرعه پنهانی.

کتاب مسیر پنهان

دن میلمن
دنیل جی میلمن (Daniel Jay Millman) (زاده 22 فوریه 1946) نویسنده و مدرس آمریکایی در زمینه توسعه شخصیتی است.در سال 1968 میلمن به عنوان مدیر ژیمناستیک در دانشگاه استنفورد خدمت کرد و در آنجا مربیگری المپیکی آمریكایی، استیو هوگ، را برعهده گرفت و تیم استنفورد را به برتری ملی رساند. در دوران تصدی میلمن در استنفورد، او در آیكیدو تمرین كرد، سرانجام با کسب رتبه ای از shodan (كمربند سیاه)، و T'ai chi (Taiji) و سایر هنرهای رزمی را فرا گرفت.
نکوداشت های کتاب مسیر پنهان
Dan's new book is must-read journey of transformation. Few other books so skillfully combine story and substance than this peaceful warrior adventure.
کتاب جدید دن سفری برای متحول شدن است که باید خوانده شود. کتاب های کمی هستند که اینطور ماهرانه داستان و مفهوم را مانند این کتاب باهم ترکیب کرده باشند.
Tony Robbins, New York Times

The Hidden School is filled with beautiful lessons that challenges your ideas of reality and pushes you to live a more inspired life.
کتاب مسیر پنهان مملو از درس هایی است که تصورات شما را از واقعیت به چالش می کشد و شما را به سمت زندگی بهتر هدایت می کند.
Amy Smart, actress and activist

A brilliant sequel to a timeless classic. Well done. I highly recommend this treasure
85/5000 دنباله ای درخشان برای یک کلاسیک بی انتها. آفرین. من این گنج را به شدت توصیه می کنم
Caroline Myss

قسمت هایی از کتاب مسیر پنهان (لذت متن)
پیروزی بر مرگ وجود ندارد. تنها واقعیت این است که ما واقعا چه کسی هستیم.

زمانی که در یک مسیر طولانی و طاقت فرسا قدم بر می دارید، تا زمانه که پا های تان در حال حرکت است بهتر است که مسیر را ترک کنید.

شما بر روی هدف تمرکز می کنید نه بر روی موانع، این شیوه مواجه شدن ما با زندگی است.

پس از آن، قبل از شروع هر تمرین ما “Row, Row, Row Your Boat.” می خواندیم. من گفتم: در کشور من خیلی از بچه ها این آهنگ را یاد می گیرند اما تعداد کمی مفهوم اصلی آن را درک می کنند. همانطور که می بینید این حقایق نه فقط برای تمرین ورزش آکروباتیک یا تایچی بلکه برای کل زندگی است. “Row, Row, Row Your Boat.” به ما یادآوری می کند که زندگی را باید بر اساس عمل کردن و تلاش کردن بسازیم نه بر پایه احساسات یا افکار مثبت.