کتاب عبارت پنجم

The Fifth Phrase
کد کتاب : 45816
مترجم :
شابک : 978-6001184642
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

عبارت پنجم هواوپونوپونو
The Fifth Phrase
بعد از«متاسفم،لطفا مرا ببخش،متشکرم،عاشقتم» چه بگوییم؟
کد کتاب : 47206
مترجم :
شابک : 978-6008913634
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عبارت پنجم اثر جو ویتالی

کتاب «عبارت پنجم»، اثری نوشته ی «جو ویتالی» است که نخستین بار در سال 2020 منتشر شد. آموزه های «هواپونوپونو» ما را در سفر زندگی همراهی می کند و ابزاری را در اختیارمان قرار می دهد که برای غلبه بر موانع و گشودن ذهنمان در برابر احتمالات بی پایان زندگی، به آن ها نیاز داریم. اجازه ندهید ذهن ناخودآگاه شما، تلاش هایتان را به حاشیه براند، چرا که می توانید کنترلی بیش از هر آنچه تا کنون تصور می کرده اید، بر آن داشته باشید. «جو ویتالی» با روش منحصر به فرد و موفق خود، به مخاطبین کمک می کند تا شیوه ی تفکرشان را تغییر دهند و احتمال رسیدن به اهداف مهم خود در زندگی را از هر زمان دیگر در گذشته بالاتر ببرند.

کتاب عبارت پنجم

جو ویتالی
جوزف ویتالی یا جو ویتالی (Joseph Vitale؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳) نویسنده، موسیقیدان، سخنران و معلم معنوی اهل ایالات متحده ی آمریکا در شهر نیلز در اوهایو متولد شد و در دبیرستان مک کینلی تحصیل کرد. به عنوان بازمانده سو رفتارهای خانگی، جو در سنین جوانی به کتاب خوانی علاقمند شد. او کتاب را منبع آرامش و خرد می‌داند. جو ویتالی به دلیل حضورش در فیلم راز و نوشتن کتاب‌های عامل جاذب و محدودیت صفر شناخته می‌شود. هنگامیکه در خیابانهای دالاس کارتن خواب بود همواره مشتاق و علاقمند خواندن کتاب بو...
نکوداشت های کتاب عبارت پنجم
Entertaining and enlightening.
سرگرم کننده و روشنگرانه.
Barnes & Noble

A healing spirituality of profound wisdom and power.
معنویتی شفابخش سرشار از خرد و قدرت ژرف.
Amazon Amazon

A powerful healing and cleaning statement.
یک بیانیه ی پالاینده و شفابخش قدرتمند.
Book Depository

قسمت هایی از کتاب عبارت پنجم (لذت متن)
هواوپونوپونو در این زمینه، چه کمکی می کند؟ هواوپونوپونو در زبان هاواییایی، به معنی درست کردن اشتباه است. هواوپونوپونو یعنی تصحیح ادراک، ادراکاتی که درمورد زندگی، سیاست، سایر انسان ها و اجتماع داریم. این ادراکات، همان چیزهایی را می سازند که در مورد آن ها گلایه می کنیم. این مسئله، عمیق و پیچیده است و می خواهم در این کتاب، از این مسئله پرده بردارم.

این چهار ذکر، صدای ذهن مرا خاموش می کنند. چه چیزی در جریان است؟ چرا باید صدای ذهن خاموش شود؟ در نیایش آغازین کتاب، از خالق خواستم مرا پاک کند تا بتوانم با تمام وجودم خالص بوده و در لحظه ی حال حضور داشته باشم و صدای او را بشنوم. هر چه بیشتر بتوانم صدای خالق را بشنوم، جدایی کمتر خواهد شد و بیشتر خواهم توانست از طریق الهامات جاری در این کتاب، به مردم کمک کنم.

صادقانه بگویم، هواوپونوپونو، جاده ی خروج از جهنم است. من فلسفه ها و نظریه های زیادی را مطالعه کرده ام. در فیلم راز، ایفای نقش کردم که مضمون آن در مورد قانون جذب، مثبت اندیشی و قدرت ذهن است. عبارات مثبت، مانند جملات مکتب باستانی استوییک و مشهورترین هوادار آن، امپراطور رومی، مارکوس اورلیوس، می توانند روز شما را بسازند. از این منظر، برای وجود آن ها باید خدا را شکر کنیم چرا که مواقعی وجود دارد که در طول روز، به کمک چنین عباراتی نیاز داریم، مثلا تو می توانی. به گفته ی مارکوس اورلیوس، اگر می توانی دوام بیاوری، پس دوام بیاور.