کتاب جنگجوی صلح جو

Way of the Peaceful Warrior
کد کتاب : 17758
مترجم :
شابک : 978-6001182389
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جنگجوی صلح جو اثر دن میلمن

کتاب"جنگجوی صلح جو"، کتابی انگیزشی و تاثیرگذار است که خواننده را به جنگیدن با موانع در زندگی و تبدیل تهدیدها به فرصت ها تشویق میکند.کتاب "جنگجوی صلح جو" جز پرفروش ترین کتاب های بین المللی بوده که در مورد کشف دوباره معنای بزرگتر زندگی و هدف آن است.کتای که میتواند زندگی شما را تغییر دهد.

دن میلمن همیشه در جوانی میپنداشت که تلاش زیاد و کار سخت همواره رفاه و خوشبختی به دنبال دارد.اما علی رغم موفقیت های فراوانش همیشه احساس میکرد که چیزی کم است.تا اینکه شبی در پمپ بنزین با مردی به نام سقراطز ملاقات میکند و این ملاقات سبب میشود دنیایش برای همیشه تغییر پیدا کند.او با راهنمایی این جنگجوی پیر و الهام زنی جوان به نام جوی سفری روحانی را به قلمروی روشنایی و تاریکی و عشق و اسرار آغاز میکند و در این مسیر به سمت مواجهه نهایی که ممکن است او را به هدفش برسان و یا او را نابود کند رهسپار می شود.

این رمان خود زندگی نامه یکی از محبوب ترین سفرنامه های روحانی معاصر است و در طول دهه های متمادی دوستان و خانواده های زیادی در سراسر دنیا این کتاب را خوانده اند و به اشتراک گذاشته اند تا بتوانند مانند جنگجوی صلح جو در این مسیر قدم بگذارند و سر بلند از آن بیرون بیایند.

"جنگجوی صلح جو" نوعی زندگی با مراقبه ،خوداگاهی و خود را پذیرفتن است که به 23 زبان مختلف ترجمه شده است و مردان و زنان بسیاری را در سراسر دنیا تحت تاثیر خود قرار داده است.کتاب سه بخش با عناوین کتاب اول: نسیم تغییر و تحول، کتاب دوم تمرینات جنگجو و کتاب سوم: سعادتی وصف ناپذیر و غیرمنطقی دارد.

همچنین بر اساس این کتاب در سال 2006 فیلمی به کارگردانی "ویکتور سالوا" و به همین نام ساخته شده است.

کتاب جنگجوی صلح جو

دن میلمن
دنیل جی میلمن (Daniel Jay Millman) (زاده 22 فوریه 1946) نویسنده و مدرس آمریکایی در زمینه توسعه شخصیتی است.در سال 1968 میلمن به عنوان مدیر ژیمناستیک در دانشگاه استنفورد خدمت کرد و در آنجا مربیگری المپیکی آمریكایی، استیو هوگ، را برعهده گرفت و تیم استنفورد را به برتری ملی رساند. در دوران تصدی میلمن در استنفورد، او در آیكیدو تمرین كرد، سرانجام با کسب رتبه ای از shodan (كمربند سیاه)، و T'ai chi (Taiji) و سایر هنرهای رزمی را فرا گرفت.
قسمت هایی از کتاب جنگجوی صلح جو (لذت متن)
در ماه دسامبر ۱۹۶۶ یک رشته وقایع عجیب و خارق العاده در طول سوّمین سال اقامتم در دانشگاه برکلی واقع در کالیفورنیا روی داد. همه چیز در ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد آغاز شد… آن هنگام که برای نخستین بار، به ایستگاه پمپ بنزین شبانه روزی سقراط قدم نهادم… (او هرگز نام واقعی اش را به من نگفت، امّا پس از سپری کردن ساعاتی با او در همان نخستین شب آشنایی مان، من بی اراده این نام را به تبعیت از آن خردمند فاضل در دوران یونان باستان برای او برگزیدم. او از این نام خوشش آمد و از آن پس، این نام مستعار روی دوست و استاد من باقی ماند…). این برخورد تصادفی و ماجراهایی که بعدا برایم روی داد، تمام مسیر زندگیم را دستخوش تغییری بسیار مهم و اساسی کرد سال های پیش از ۱۹۶۶، سالهای بسیار خوب و رضایتبخشی برایم بود. من به خاطر والدینی مهربان، در محیطی بسیار امن و راحت پرورش یافته بودم. کمی بعد، من برنده عنوان قهرمانی ژیمناستیک را در لندن، از آن خود ساخته، و سپس به اروپا سفر کرده، و افتخارات بسیار زیادی نصیبم گشته بود… در واقع زندگی ، احترام و افتخار و شهرت زیادی برایم به ارمغان آورده بود، امّا هیچ نوع لذّت و یا رضایت و صلح درونی ای که پایدار باشد، برایم نیاورده بود…

ظاهرا بیهوش شدم، و سپس دوباره هوش خود را بازیافتم. این هنگامی رخ داد که بدنم به هوا پرتاب شد و پس از چند بار چرخیدن بر روی زمین آسفالت خیابان فرود آمد... برای لحظاتی، بیهوش بودم، اما ناگهان دردی شدید آغاز شد و مانند میله ای داغ و گداخته بود که مشغول سوراخ کردن و فشار دادن و له کردن پایم با حالتی کاملا بی رحمانه بود. انگار شخصی پایم را لحظه به لحظه بیشتر می فشرد تا آن که دیگر کاسه صبرم لبریز شد و با صدای بلند شروع به فریاد زدن کردم. به شدت می خواستم آن درد وحشتناک متوقف شود. برای بیهوشی، دعا کردم.