کتاب بیشعوران

Bishouran
آینه ای برای خویشتن و دیگران (طنز اجتماعی)
کد کتاب : 62690
شابک : 978-6222343651
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بیشعوران اثر محمود فرجامی

این کتاب، تقریبا همان ساختار کتاب بیشعوری را دارد، اما کاری است نو و کاملا برای مخاطب امروز ایرانی. از این رو، هر چند کتابی است که می تواند به طور مستقل خوانده و درک شود، همچنین می تواند مکملی بر بیشعوری دانسته شود.
این کتاب در چهار فصل تنظیم شده است.
- در فصل نخست به ماهیت بیشعوری، تعریف آن به عنوان نوعی اعتیاد و بیماری، ویژگی های عمومی بیشعوران، گروه های در معرض خطر، درجات بیشعوری و نیز به این پرسش که آیا من هم بیشعورم؟ می پردازد و با تقریب خوبی بیشعوران را از روی رفتارشان شناسایی می کند.
- فصل دوم: به جنبه های زیستی بیشعوران می پردازد؛ چگونگی بروز رفتار آن ها در مهم ترین جنبه های زندگی بشر امروزی.
- فصل سوم: به گونه های خاص بیشعوران می پردازد. گونه های خاصی که اغلب برای نخستین بار در این کتاب و با توجه به معضلات امروزی ما مورد بررسی قرار می گیرند.
- فصل چهارم به نهادهای بیشعورپرور اختصاص یافته است. در این فصل می بینید که چطور خانواده، مدرسه، رسانه و دیگران می توانند در بیشعور شدن آدم ها سهم داشته باشند و...

کتاب بیشعوران

محمود فرجامی
محمود فرجامی روزنامه نگار، نویسنده، مترجم، طنزپرداز و پژوهشگر طنز ایرانی است.وی یکی از موسسان، و مدیر انجمن جهانی طنز فارسی است.محمود فرجامی در سال ۱۳۵۶ در مشهد به دنیا آمد. دبیرستان را در رشتهٔ ریاضی فیزیک به پایان رساند. پس از آن در مقطع کارشناسی رشتهٔ کامپیوتر از دانشگاه آزاد مشهد و کارشناسی ارشد رشتهٔ فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل شد.وی دانش آموخته ارتباطات (گرایش روزنامه نگاری) در مقطع دکتری از دانشگاه علوم مالزی است. پایان نامه دکتری او دربارهٔ انگیزه های تولید ...
دسته بندی های کتاب بیشعوران