کتاب توطئه بیشعورها

The A**hole Conspirarcy
بیشعوری 3 : توطئه بیشعورها و راهکارهای مقابله با آن ها
کد کتاب : 6083
مترجم :
شابک : 978-6007683675
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بی شعورها توطئه می کنند
The A**hole Conspirarcy
با شناختن توطئه بی شعورها، مچ آنها را بگیرید و اجازه ندهید آن ها بال و پر بگیرند
کد کتاب : 6106
مترجم :
شابک : 978-9642367610
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

توطئه بی شعوری
The A**hole Conspirarcy
کد کتاب : 16194
مترجم :
شابک : 978-6006182735
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 221
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب توطئه بیشعورها اثر خاویر کرمنت

حق ما برای داشتن یک جامعه عاقل و معقول درست زیر دماغ خودمان از ما دزدیده می شود. آیا می توانید آن را بو کنید؟ به گفته خاویر کرمنت این توطئه ی بیشعورها است، و او آن را در این کتاب، سومین کتاب خود در حماسه ی بیشعورها افشا می کند. این کتاب چیزی کمتر از توضیح جدیدی از تکامل اجتماعی برای جایگزینی داروین، فروید و مارکس نیست. این نور جدیدی بر تاریخ بشر می افکند و دکتر کرمنت را الهام می بخشد تا برای یک انقلاب جهانی فراخوان دهد - یک تنقیه اجتماعی برای پاکسازی احمق ها و بیشعورها برای همیشه!
توطئه بیشعورها، زمان متوقف کردن آن است: یک سازمان مخفی و بی‌اخلاقی تشکیل شده است که با همتایی و همدستی بی‌شعورها، تفرقه و ناهنجاری را در جامعه ایجاد می‌کند. آن‌ها حاکمیت بر نظام آموزشی را به دست گرفته‌اند و با انتشار شایعات و نظرات در رسانه‌ها، اخبار مهم را از بین برده و تاریکی اطلاعات را در جامعه گسترش می‌دهند.
تصاحب روان‌شناسی افراد نیز از اهداف آن‌هاست؛ آن‌ها تلاش می‌کنند تا خشم را به عنوان یک راه‌حل مفید برای مسائل روانی معرفی کنند و نوجوانان را به عقاید نابالغانه ترغیب می‌کنند. همچنین، بر روی رسانه‌ها نیز تسلط دارند و از آن‌ها برای پخش شایعات و انحراف اطلاعات بهره می‌برند.
شواهد قوی نشان می‌دهد که توطئه بیشعورها می‌تواند به نابودی جامعه منجر شود. به همین دلیل، باید از این تهدید جدی گرفته شود و با آن مبارزه کرد. انتخاب ما این است: یا باید در برابر این توطئه مقاومت کنیم و با آن مبارزه کنیم، یا در تاریکی آن‌ها فرو رویم و نابود شویم. به همین دلیل، تسلیم به آن‌ها نباید گزینه ما باشد و باید تا پیروزی مبارزه کنیم تا زندگی و بقایمان تضمین شود.

کتاب توطئه بیشعورها

خاویر کرمنت
خاویر کرمنت، نویسنده و روانشناس آمریکایی است. او با نگارش کتاب بیشعوری که در ایران با استقبال کم نظیری رو به رو شد، توجه بسیاری از مخاطبین کتاب های خودپروری را جلب کرد.
قسمت هایی از کتاب توطئه بیشعورها (لذت متن)
امروزه، بیشتر انسان های نجیب و شرافتمند کاملا از ریاکاری و کینه توزی وحشتناک بنیادگراها آگاه هستند؛ آن هایی که کتاب روشنگرانۀ زهر روی منبر نوشتۀ جنیفر جلی را خوانده اند، دیگر نگاهشان نسبت به روحانی یا همان بیشعور مانند قبل نخواهد بود. جنیفر این کتاب را از منظر درونی می نویسد. او سال ها دستیار دایان سوئین هارت، از مبلغان مشهور مسیحیت در تلویزیون بود. اما روزی بین آن ها اختلاف پیش آمد و پس از آن بود که دایان رفتارهای بیشعورانه را با جنیفر در پیش گرفت؛ و به همین خاطر جنیفر از او جدا شد. وقتی کتاب جنیفر به چاپ رسید، مثل بمب صدا کرد.