کتاب کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه

Kolahe Siyah
کد کتاب : 62916
شابک : 978-6222770013
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه اثر الهام مزارعی

این کتاب، از سری داستان های فارسی نوجوانان، نوشته (الهام مزارعی) بوده که توسط انتشارات علمی‌وفرهنگی‌ تهیه و روانه بازار شده است.

کتاب کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه

الهام مزارعی
الهام مزارعی در سال 1358 متولد شد. او دانش آموخته ی رشته ی میکروبیولوژی است. فعالیتش را در حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان از سال 1383 با عضویت در انجمن داستان کودک و نوجوان شیراز آغاز کرد و پس از آن به عضویت انجمن انگشت جادویی شیراز درآمد. تا کنون چند جلد کتاب به قلم او منتشر شده که دخترکوچولو فرمانده سیبیلو، مامان کله دودکشی و گوانجی و 360 درجه ی جادویی از آن جمله اند.
قسمت هایی از کتاب کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه (لذت متن)
نظردهی توضیحات توضیحات کتاب کلاه سیاه و جادوی قهرمانان شاهنامه - بخشی از متن: من یک بازی طراحی می کنم که توی آن تیم عملیاتی عمو اسیر دشمن شده اند. عمو و تیمش توی کانالی بزرگ گیر افتاده اند؛ مثل همان کانالی که بابا توی فیلم به من نشان داد. دشمنان دورتادور کانال را محاصره کرده اند. کلاه سیاه و تیمش پشت تمام تپه ها سنگر گرفته اند؛ مثل همان هایی که توی تلویزیون دیدم. یک عالم اسلحه و نارنجک پشت ماشین هایشان انبار کرده اند. فرمانده کلاه سیاه روی زمین نشسته و با نوک چاقو روی خاک را خط خطی می کند. من می گویم خط خطی؛ خودش می گوید: یک نقشه ی درست و حسابی. بعد به نیروهایش نگاه می کند و می گوید: فرمانده ی ایرانی با نیروهاش تو این کانال هستن و راه فرار ندارن. یکهو چشم هایش قرمز می شود، صورتش هم. داد می زند: این فرمانده ی ایرانی یکی از بدتریناشونه. اون تا حالا ضربه های بدی به ما زده، باید هرجورشده گیرش بیاریم. نیروهایش فریاد می زنند: گیرش میاریم. بابا همیشه می گوید عمورضا فرمانده لشکر بوده و دشمن خیلی خیلی از دستش کلافه بوده است. من باید هرطور شده عمو را نجات دهم و...