کتاب سئو 2021

SEO 2021 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
بهینه سازی موتور جست وجو رو با استراتژی های هوشمند بازاریابی اینترنتی یاد بگیر
کد کتاب : 63130
مترجم :
شابک : 978-6226682947
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 239
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

سئو 2022
SEO 2021
کد کتاب : 81220
مترجم : مریم حبیبی یوسفی
شابک : 978-6006466781
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سئو 2021 اثر آدام کلارک

مهم نیست شما چقدر در زمینه ی سئو اطلاعات دارید. کتاب سئو 2022 شما را با تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو که برای رشد وب سایت های بی شماری به صورت آنلاین استفاده می شود، مراحل دقیق رتبه بندی در گوگل و نحوه به دست آوردن تعداد زیادی مشتری را راهنمایی می کند.

در این کتاب SEO شما خواهید یافت:

1. SEO به زبان ساده، مبتدی تا پیشرفته توضیح داده شده است.
2. عملکرد درونی الگوریتم گوگل و نحوه محاسبه نتایج جستجو.
3. چگونه کلمات کلیدی "پولساز" را پیدا کنید که مشتری ها را به سایت شما می فرستد.
4. ترفندهای زیرکانه برای به دست آوردن رتبه بندی مشاغل محلی با SEO محلی.
5. چگونه به صورت رایگان در جریان اصلی اخبار برجسته شویم.
6. سه منبع برای دریافت مشاوره تخصصی SEO و بازاریابی اینترنتی به ارزش هزاران دلار به صورت رایگان.
7. چک لیست گام به گام ساده و آموزش های ویدئویی، منحصر به فرد برای خوانندگان.
حال، اجازه دهید چند راز بازاریابی سئو را در این کتاب به شما بگویم...
اگر به صورت آنلاین مشاوره بهینه سازی موتورهای جستجو را مرور کرده باشید، ممکن است متوجه دو چیز شده باشید:
- اکثر توصیه های سئو قدیمی یا فقط اشتباه هستند.
- به روز رسانی های مداوم گوگل بسیاری از استراتژی های محبوب بهینه سازی سئو را بی فایده کرده است. چرا اینجوری است؟...
برخی تغییرات اخیر:

1. جولای 2021 - Google با دستورالعمل‌های مهم جدید برای کسب‌وکارها و صاحبان وب‌سایت، با «به‌روزرسانی اصلی ژوئیه 2021» تغییرات عمده‌ای در نحوه محاسبه نتایج جستجو ایجاد می‌کند.
2. ژوئیه 2021 - گوگل یک "به روز رسانی هرزنامه لینک" را منتشر می کند که هزاران وب سایت به طور موثری بک لینک های خود را با "باطل کردن" آنها از دست می دهند.
3. ژوئن 2021 - Google شروع به انتشار «به‌روزرسانی تجربه صفحه» می‌کند که شامل فاکتورهای جدید در الگوریتم جستجوی Google و توصیه‌های جدید برای همه صاحبان وب‌سایت است.

SEO 2022 آخرین به روز رسانی های الگوریتم گوگل و نحوه استفاده از آنها را به نفع خود پوشش می دهد. این کتاب همچنین تغییراتی را که در سال 2022 رخ می دهد را نشان می دهد.

کتاب سئو 2021

آدام کلارک
آدام کلارک ، نویسنده پرفروش کتاب سئو، بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی اینترنتی، بیش از 10 سال به هزاران رتبه برتر موتور جستجو دست یافته است. گوگل آنالیتیکس و گوگل ادوردز گواهی شده، آدام کلارک از مشاغل کوچک خانوادگی گرفته تا شرکت های چند ملیتی، از جمله هتل های زنجیره ای بین المللی، مارک های معتبر مد و غیره، با سئو مشاوره کرده است.آدام ، نویسنده بهترین فروشنده SEO 2020 شماره 1 در بین کلیه کتابهای SEO ، عاشق نوشتن با سبک مکالمه و آسان خواندن است. آدام وقتی نمی نویسد، از موتور سواری، نوشیدن قه...
نکوداشت های کتاب سئو 2021
There is always something new in the mix each year. Algorithms and trends change. I can attest these are winning methods for improving performance and gaining better search engine rankings
ترکیب وجود دارد. الگوریتم ها و روندها تغییر می کنند. من می توانم تأیید کنم که اینها روش های برنده ای برای بهبود عملکرد و به دست آوردن رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو هستند
B. Butle

I already saw results in less than a week. The book is practical and easy to understand--it covers everything, beginners to advanced levels." -
من در کمتر از یک هفته از این کتاب نتیجه گرفتم. این کتاب کاربردی است و درک آن آسان است - همه چیز را پوشش می دهد، سطوح مبتدی تا پیشرفته.
Lynne

قسمت هایی از کتاب سئو 2021 (لذت متن)
مثلا فرض کن یه سگ داره دم خودش رو دنبال میکنه و با این کار سعی میکنه کار کردن با گوگل رو یاد بگیره، یا هرکار دیگه ایی که تأثیراون چنانی نداشته باشه و پیشرفتی توش نباشه، کسایی مثل وبلاگ نویس ها و روزنامه نگارها هستن که خیلی از اطلاعاتی که منتشر می کنن درست نیست و اگه توصیه های مهم سئورو خونده باشی امکان نداره بری و لیست های اول گوگل رو بخونی، چون با این کار به عملکرد سایت آسیب زدی و رتبه بندی رو سخت کردی. په رازی که میخوام بهت بگم درباره ی وبلاگ نویس هاست. خیلی از مطالب و به روزرسانی ها و تکنیک های سئو رو کارآموزها و دستیارها و نویسنده هایی انجام میدن که مطالبشون رو برای کسایی دیگه ای مینویسن و کارشون نوشتن مقاله است.