کتاب اقتصاد مدیریت، توانمندی و هوش رقابت

Economic management
کد کتاب : 63896
شابک : 978-6008190745
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 896
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اقتصاد مدیریت، توانمندی و هوش رقابت اثر محمدرضا حمیدی زاده

نظریه ها، راهبردها و تاکتیک های اقتصاد مدیریت، توانمندی و هوش رقابت به نحوی نظام مند؛ چارچوب، روش های اصلی بررسی، تحلیل و ابزارهای شناخت تصمیمی گیری اقتصادی بنگاه ها را برای هدایت بهتر فعالیت در محیط، فراهم و ارائه میکند. شناخت محیط بازار، رقبا، مشتریان و دیگر نیروهای فعال در صحنه اقتصاد، بازرگانی و تجارت برای پیشرفت و گسترش بنگاه ها، پیچیده تر شده است. بنگاه ها برای مدیریت این چالش های سرنوشت ساز، نیازمند بهره گیری از توانمندی های شناخت شناسی و نیز اجرای آنها با مهارت های ویژه ای هستند.
این کتاب با این هدف نوشته شده است تا هر دو جنبه ضروری را در چاروب کتابت مطالعاتی برای خوانندگان و علاقه مندان فراهم آورد. اماموفقیت در آن حوزه ها به درک آموزه های کتاب، داشتن التزام به یادگیری از آن و عمل به آن مطالب بستگی دارد. زیرا بنگاه های اقتصادی به دانش اقتصاد مدیریتبه مثابه تخصصی حیاتی برای ارتقای مهارت های سیاستگذاری، برنامه ریزی و تصمیم گیری در ساختارهای بازار نیازمند هستند.
تاکید اصلی این کتاب بر تشریح کاربرد نظریه های اقتصاد و روش شناسی برای مسائل تصمیم گیری است که مدیران در بنگاه های بازرگانی و موسسات غیر انتفاعی و عمومی با آن مواجه هستند و در هشت بخش و سی فصل تقریر یافته است.

کتاب اقتصاد مدیریت، توانمندی و هوش رقابت

محمدرضا حمیدی زاده
محمدرضا حمیدی زاده متولد سال 1335،استاد دانشکده مديريت و حسابداريگروه آموزشی مديريت بازرگاني دانشگاه شهید بهشتی می باشد. وی دارایدكترای مديريت از دانشگاه تهران,1374 می باشد.
دسته بندی های کتاب اقتصاد مدیریت، توانمندی و هوش رقابت