کتاب رویابینی آگاهانه

Lucid Dreaming
(سفری به خویشتن)
کد کتاب : 64702
مترجم :
شابک : 978-6002502964
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 624
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 30 اردیبهشت

معرفی کتاب رویابینی آگاهانه اثر رابرت واگونر


رویابینی آگاهانه - آگاهی آگاهانه در طول حالت رویا - یک تجربه هیجان انگیز است. از آنجایی که دنیایی که تجربه می کنید ساخته خودتان است، می توانید غیرممکن ها را انجام دهید و آگاهانه بر نتیجه رویاهای خود تأثیر بگذارید.
کاوش در دنیای رویای آگاهانه بسیار فراتر از محدودیت های روانشناسی رویای پاپ است و یک چارچوب علمی تحقیقاتی برای استفاده از رویای شفاف ایجاد می کند. بر اساس کار آزمایشگاهی گسترده دکتر استفان لابرگ در دانشگاه استنفورد در نقشه‌برداری از روابط ذهن و بدن در طول حالت رویا، و همچنین آموزه‌های یوگی‌های رویایی تبتی و کار دانشمندان دیگر، از جمله روان‌شناس آلمانی پل تولی، این کتاب کار عملی به شما نشان می‌دهد. چگونه از رویاهای خود استفاده کنید تا:

• مشکلات خود را حل کنید
• اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید
• خلاقیت را بهبود بخشید
• با ترس ها و بازداری ها روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید
• حس جدیدی از توانمندی و رهایی در زندگی خود ایجاد کنید

تکنیک هایی که در این کتاب کار هیجان انگیز یاد خواهید گرفت، سفرهای رویایی شبانه ی شما را لذت بخش تر می کند، درک شما از خودتان را افزایش می دهد و به شما می فهماند که احتمال گسترش هوشیاری بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

کتاب رویابینی آگاهانه

رابرت واگونر
رابرت واگنر رئیس سابق و عضو فعال انجمن بین المللی مطالعه رویاها (ISAD) و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه دریک است. رویابینی آگاهانه از سال 1975، در طول چهل سال گذشته بیش از هزار رویای شفاف ثبت کرده است.
نکوداشت های کتاب رویابینی آگاهانه
For amateur dream researchers, this is a must.
برای محققین آماتور رویا، این کتاب یک ضرورت است.
Whole Earth Review

قسمت هایی از کتاب رویابینی آگاهانه (لذت متن)