کتاب شکارچی فکرهای خوب

Catching Thoughts
کد کتاب : 65506
مترجم : مونا افتخاری
شابک : 978-6227924091
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب شکارچی فکرهای خوب اثر بونی کلارک

این داستان درخشان از دختری که مصمم به فرار از یک فکر منفی است که مدام او را دنبال می کند، ذهن آگاهی را تشویق می کند و بچه ها را با ابزارهایی که برای مدیریت موفقیت آمیز احساساتشان نیاز دارند، مجهز می کند.

آیا تا به حال فکر ناخوشایندی برایتان پیش آمده است که هر چقدر هم که سعی کرده اید آن را کنار بزنید، نتوانستید از شر آن خلاص شوید؟

در شکارچی فکرهای خوب دختری گرفتار یک فکر ناخواسته می شود. مهم نیست که چه کاری انجام می دهد - نادیده بگیرید، بر سر آن فریاد بزنید، برای آن گریه کنید - این فکر از بین نمی رود. او که ناامید و دلسرد شده بود، در نهایت به آن فکر بد نگاه می کند و می گوید: "سلام". در نهایت، او می تواند به افکار زیباتر و مثبت تر در اطراف خود توجه کند. همانطور که او به افکار جدید دست می یابد، دختر متوجه می شود که می تواند ذهن خود را با هر چیزی که انتخاب کند پر کند.

برای هر کودکی که غم و اندوه یا اضطراب او را سنگین کرده است، این داستان به کودکان می آموزد که چگونه افکار ناخواسته را بپذیرند، به آنها دلسوزی نشان دهند، سپس به جای آن افکار مثبت را به طور فعال جایگزین کنند. شکارچی فکرهای خوب داستانی آرام و متفکرانه است که به خوانندگان می آموزد که چگونه تمرکز حواس را تمرین کنند و بر افکاری تمرکز کنند که زیبایی، شادی و آرامش را به زندگی آنها می آورد.

کتاب شکارچی فکرهای خوب

بونی کلارک
بونی کلارک با همسر و سه فرزندش در کانتون جورجیا زندگی می کند. او از نوشتن برای کودکان لذت می برد زیرا معتقد است که دوران کودکی مهم ترین زمان در زندگی یک فرد است - بخشی که شخصیت ما را در بزرگسالی شکل می دهد.
نکوداشت های کتاب شکارچی فکرهای خوب
An excellent choice for sharing with children who struggle with anxiety and even just low-grade worry.
یک انتخاب عالی برای اشتراک گذاری با کودکانی که با اضطراب و حتی نگرانی های درجه پایین دست و پنجه نرم می کنند.
School Library Journal School Library Journal

Families with little big-thinkers and big-feelers are sure to find this lovely book simultaneously calming and empowering.
خانواده هایی که دارای تفکرات بزرگ هستند، مطمئنا این کتاب دوست داشتنی را به طور همزمان آرامش بخش و توانمند خواهند یافت.
Britney Winn lee

قسمت هایی از کتاب شکارچی فکرهای خوب (لذت متن)