کتاب قوانین روزانه

The Daily Laws
(366 کاوش ذهنی درباره قدرت،اغواگری استراتژی،چیرگی و سرشت انسان)
کد کتاب : 70278
مترجم :
شابک : 978-6226840859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 504
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

قوانین روزانه
The Daily Laws
366 قانون برای 366 روز سال (قوانینی پیرامون قدرت،اغواگری،تسلط،استراتژی و طبیعت انسانی)
کد کتاب : 66002
مترجم :
شابک : 978-6222207700
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

قوانین روزانه
The daily laws
(۳۶۶ مدیتیشن برای قدرت، نفوذ، مهارت، استراتژی و طبیعت انسانی)
کد کتاب : 67503
مترجم :
شابک : 978-6227173437
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب قوانین روزانه اثر رابرت گرین

قوانین روزانه کتابی است برای هرروزتان. شما در هرروز فقط و فقط یک قانون ساده، مختصر و بسیار جذاب را می‌خوانید. این قوانین ترکیبی از تمام کتاب‌های رابرت گرین علاوه‌بر سخنرانی‌های اوست و یکی از جذابیت‌های بسیار خوب آن این است که بخشی از آن مربوط به یکی از کتاب‎های ایشان است که هنوز وارد بازار جهانی نشده است. رابرت گرین طبق روش دیرینه خود، برای نوشتن هریک از آثارش به سال‌ها تحقیق تاریخی و مطالعه می‌پردازد. شما آن‌قدر خوش‌شانس هستید که در این کتاب با گنجینه کهن خرد او روبه‌رو شده‌اید. در این کتاب علاوه‌بر مرور کتاب‌های قبلی این نویسنده نامدار (۴۸ قانون قدرت، ۳۳ استراتژی جنگ، قوانین طبیعت انسان، استادی، هنر اغواگری) با مطالبی روشنگرانه از تمامی سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های او و از همه خاص‌تر، با کتاب آینده او هنر تعالی نیز روبه‌رو خواهید شد.

کافی است این کتاب را هرروز براساس تاریخ ذکرشده در آن باز کنید تا وجودتان مملو از بینشی ناب شود و در همه عرصه‌های زندگی، از روابط شخصی گرفته تا کسب‌و‌کار، رقابت، مدیریت استراتژیک، نفوذ بر دل و جان دیگران و سیاست، به درجه‌ای بالا از کامیابی و قدرت برسید. این کتاب برای خوانندگان باهوش ایرانی که تجربیاتم نشان می‌دهد از کتاب‌های صرفا انگیزشی خسته شده‌اند و در پی تدابیر عملی و هوشمندانه هستند، پرده از رازهایی برمی‌‌دارد که بسیاری از نام‎آورهای تاریخ در عرصه‌های مختلف با شناخت و کاربرد آن‌ها جزو برترین‌ها شده‎اند.

کتاب قوانین روزانه

رابرت گرین
رابرت گرین، زاده ی 14 می 1959، نویسنده ی آمریکایی است.گرین در لس آنجلس بزرگ شد و به دانشگاه برکلی کالیفرنیا رفت. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون پی گرفت. گرین قبل از نویسنده شدن، شغل های بسیار زیادی را تجربه کرد. او در سال 1995 به شکلی جدی نویسندگی را به عنوان شغل خود در نظر گرفت و اولین کتابش را سه سال بعد به انتشار رساند.رابرت گرین به همراه نامزدش که یک فیلمساز است، در لس آنجلس زندگی می کند. او به پنج زبان تسلط دارد و دانشجوی بودیسم نیز هست. گرین، عاشق شنا و دوچرخه سواری د...
قسمت هایی از کتاب قوانین روزانه (لذت متن)
مطالب مربوط به سه ماه ابتدای سال به شما کمک خواهد کرد تا از تمامی صداهای بیرونی که به شما دیکته می کنند چه مسیر شغلی را طی کنید خلاص شوید و به‎جای آن، شما را به ندای درونی خودتان متصل می‎کند؛ به همان صدایی که شما را منحصربه فرد می‎کند و هدف و فراخوان زندگی تان است. وقتی این پیوند برقرار شد، شما راهنمایی برای تمامی تصمیم های بعدی شغلی خود خواهید داشت. این مطالب به شما نشان خواهد داد که آنچه اهمیت دارد پول یا تحصیلات نیست، بلکه مداومت و میل شما به یادگیری است. آنچه اهمیت دارد این است که شکست‎ها، اشتباهات و تضادها اغلب بهترین درس‎ها هستند و خلاقیت و استادی چطور از دل همین چیزهای در ظاهر منفی متجلی می‎شوند.

قوانین روزانه شما را در جایگاه شخصیت اصلی به سفری مشابه می برد و از سرزمین های پرخطر رد می‎کند و با تیپ‎های سمی رودررو می‎کند و به این ترتیب، دستتان را می گیرد تا از شر توهمات و برداشت‎های اشتباه خود رهایی یابید و در نبردهایی که در پیش دارید سرسخت تر ظاهر شوید؛ طوری که با بررسی مردم و دنیا در پرتو واقعی آن ها لذت و آرامش بیشتری بیابید.