کتاب در هر شرایطی دوستت دارم

No Matter What
کد کتاب : 67192
مترجم :
شابک : 978-6009528707
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 30
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 1 خرداد

معرفی کتاب در هر شرایطی دوستت دارم اثر دبی گلیوری

این کتاب تصویری قدرتمند و دلگرم کننده در مورد عشق بی قید و شرط، کتابی عالی برای نشان دادن اینکه عزیزانتان را در هر شرایطی چقدر را دوست دارید.
"کوچک" روباه کوچکی است با احساسات بزرگ. وقتی کوچک احساس ناراحتی می کند، از بزرگ می پرسد: "اگر تبدیل به یک حشره شوم، آیا باز هم مرا دوست خواهی داشت و مرا در آغوش می گیری؟" پاسخ های بزرگ به این سوال و پاسخ های بعدی چیزی جز محبت آمیز و تایید کننده نیست. این متن با صدای بلند خواندنی ملایم و قافیه همراه با تصاویر دعوت‌کننده، افزودنی ضروری برای کتابخانه هر کوچک است.
روباه کوچولو حالش بد است و نگران است که مادرش تا ابد عاشقش نباشد. در این کتاب تصویری زیبا و غنایی، مادری باهوش و مدبر را می بینیم که به فرزندش ثابت می کند که عشق والدین بی حد و حصر است - مهم نیست که چه باشد! در این کتاب تصویری دلگرم‌کننده و گرم، دبی گلیوری با استعداد فوق‌العاده موفق می‌شود موضوع آشنای نگرانی‌های دوران کودکی را به شیوه‌ای بسیار تازه، بدیع و مبتکرانه درمان کند. این یک کتاب عالی دوران کودکی برای افراد بالای سه سال است.
معادل ادبی یک آغوش بزرگ
این کتاب با متن قافیه‌ای ملایم، جزئیات تصویری طنزآمیز و مضامین قابل کاوش و کاوش مجدد، گوهر درخشان یک کتاب است. - "روزنامه گاردین".

کتاب در هر شرایطی دوستت دارم

دبی گلیوری
دبی گلیوری (متولد 1959) نویسنده اسکاتلندی و تصویرگر کتاب های کودکان است.گلیوری در گلاسکو متولد شد و در همان کودکی در آنجا بزرگ شد. وی نوشتن کتابهای کودکان را از سال 1976 آغاز کرد و از سال 1979 تا 1984 در مدرسه هنر در ادینبورگ تحصیل کرد. وی سپس جایزه بورس تحصیلی Andrew Grant برای رفتن به میلان را دریافت کرد و از سال 1984 به عنوان نویسنده آزاد کار کرد. گلیوری خالق بسیاری از کتاب های کودکان از جمله مجموعه کتاب های تصویری آقای خرس است. او کمدی سیاه سریال Pure Dead را برای کودکان بزرگتر نوشت که جا...