کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟

How to help your clients get the most out of CBT : a therapist's guide
راهنمای درمانگر
کد کتاب : 70180
مترجم :
شابک : 978-6002007827
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟ اثر ویندی درایدن

راگر در آرزوی ارائه یک درمان شناختی- رفتاری به شیوه ای روشمند و عملی هستید، مطالعه و استفاده از این کتاب را هرگز از دست ندهید.
این کتاب چکیده اما بسیار کاربردی، راهنمای بسیار ارزشمندی است برای درمانگرانی که در حوزه شناختی- رفتاری به کار درمان مشغول‌اند، درمانگرانی که کار درمان را به‌تازگی آغاز کرده‌ اند و کسانی که در حال یادگیری و کارورزی درمان هستند.
این کتاب مانند نقشه راهی به موضوعات مهم در درمان و موضوعات مشترک در کار با انواع مراجعان می ‌پردازد. با استفاده از این کتاب تجربه درمانی بسیار با کیفیتی را از ابتدا تا انتهای درمان خواهید داشت.
کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی- رفتاری ببریم: راهنمای درمانگر، کتاب همتایی دارد ویژه مراجع که هر دو کتاب به درمانگر و مراجع یاری می ‌دهند تا یک ساختار یکسان را در درمان دنبال کنند. پروفسور ویندی درایدن در این دو کتاب به یک سبک به موضوعات درمانی پرداخته است. کتاب مراجع پاسخگوی بیشترین دغدغه ‌هایی است که یک مراجع می‌ تواند در ذهن خود داشته باشد و کتاب درمانگر نیز درمانگر را از هر مرحله از درمان به دقت عبور می ‌دهد.
بهتر است این کتاب را به همراه کتاب مراجع در درمان مورد استفاده قرار دهید، زیرا بهره‌گیری از این دو کتاب به عنوان یک جفت لازم و ملزوم، برای هر دو طرف درمان- درمانگر و مراجع- نتایج خوبی به بار خواهد آورد.

کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟

ویندی درایدن
ویندی درایدن یکی از پیشروان و مربیان برجسته در انگلستان در سنت روانشناختی رفتار درمانی است.او بیشتر به خاطر کار خود در درمان شناختی رفتار عقلانی و عاطفی (RECBT) ، یک رویکرد پیشرو در CBT شناخته شده است.وی از سال 1975 در زمینه مشاوره و رواندرمانی فعالیت کرده و از نخستین افرادی در انگلیس بود که در درمان شناختی رفتاری آموزش دیده و با دکترهایی مانندآلبرت الیس هارون تی. بک و آرنولد لازاروس همکاری داشته است.وی تاکنون بیش از 200 کتاب منتشر کرده است و در سراسر جهان، در مناطق مختلف مانند انگلیس، ایالات...
دسته بندی های کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم؟