کتاب نظریه دلبستگی در عمل

Attachment Theory in Practice
درمان هیجان مدار با افراد، زوج ها و خانواده ها
کد کتاب : 72587
مترجم :

شابک : 978-6222571801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نظریه دلبستگی در عمل اثر سو جانسن

سوزان ام. جانسون با تکیه بر تحقیقات پیشرفته در مورد دلبستگی بزرگسالان - و ارائه یک نقشه راه نوآورانه برای عملکرد بالینی - استدلال می کند که روان درمانی زمانی موثرتر است که بر قدرت شفابخش ارتباط عاطفی تمرکز کند. جانسون توسعه‌دهنده اصلی درمان متمرکز بر عاطفه (EFT) برای زوج‌ها، اکنون رویکرد مبتنی بر دلبستگی خود را به افراد و خانواده‌ها گسترش می‌دهد. این جلد نشان می دهد که چگونه EFT کاملا با نظریه دلبستگی همسو می شود زیرا تکنیک های اثبات شده ای را برای درمان اضطراب، افسردگی و مشکلات رابطه ارائه می دهد. هر روش (درمانی فردی، زوجی و خانواده) در فصل‌های زوجی پوشش داده می‌شود که به ترتیب مفاهیم کلیدی را معرفی می‌کنند و یک مثال موردی عمیق ارائه می‌دهند. ویژگی‌های ویژه شامل تمرین‌های آموزنده پایان فصل و سوالات تأملی است.

کتاب نظریه دلبستگی در عمل

سو جانسن
سو جانسن، زاده ی 9 دسامبر 1947، روانشناس و نویسنده ای انگلیسی است. جانسن بیشتر به خاطر آثارش در زمینه ی روانشناسی روابط بینافردی، وابستگی ها و روابط عاشقانه شناخته می شود. او تلاش می کند تا مهارت های ارتباطی و مهارت های مربوط به گفت و گو را آموزش دهد و قواعد نظریات روانکاوی را در عرصه ی روابط عاشقانه به کار گیرد.
نکوداشت های کتاب نظریه دلبستگی در عمل
A lucid treatise on psychotherapy that will prove useful to students as well as experienced practitioners. Drawing deftly from the wisdom of such pioneers as John Bowlby, Carl Rogers, and Harry Stack Sullivan
یک رساله شفاف در مورد روان درمانی که برای دانشجویان و همچنین پزشکان با تجربه مفید خواهد بود. به طرز ماهرانه ای از خرد پیشگامانی مانند جان بولبی، کارل راجرز و هری استک سالیوان استفاده می کند.
Irvin Yalom

This book is a magnum opus that finally gives therapists a practical and very readable guide to using EFT principles across psychotherapy modalities.
این کتاب یک کار بزرگ است که در نهایت به درمانگران یک راهنمای عملی و بسیار خواندنی برای استفاده از اصول EFT در روش های روان درمانی می دهد.
John M. Gottman

قسمت هایی از کتاب نظریه دلبستگی در عمل (لذت متن)