کتاب کتاب کار شفقت خودبهوشیارانه

The Mindful Self-Compassion Workbook
شیوه ای اثبات شده برای پذیرش خود، ایجاد قدرت درونی و شکوفایی
کد کتاب : 72642
مترجم :
شابک : 978-6002009975
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کار شفقت خودبهوشیارانه اثر کریستین نف

آیا با دیگران مهربانتر از خودتان هستید؟ بیش از هزار مطالعه تحقیقاتی مزایای حمایت از خود را به خصوص در مواقع ضروری نشان می دهد. این کتاب کار مبتنی بر علم یک رویکرد گام به گام برای رهایی از قضاوت های خشن خود و استانداردهای غیرممکن به منظور پرورش رفاه عاطفی ارائه می دهد. این کتاب در قالب مناسب و با اندازه بزرگ، بر اساس برنامه هشت هفته‌ای پیشگامانه خود-شفقت ذهنی (MSC) نویسندگان است که به ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان کمک کرده است. این کتاب مملو از مراقبه های هدایت شده است. اعمال غیررسمی برای انجام در هر زمان و هر مکان؛ تمرینات؛ و داستان‌های واضح از افرادی که از تکنیک‌هایی برای رسیدگی به استرس رابطه، وزن و مسائل مربوط به تصویر بدن، نگرانی‌های سلامتی، اضطراب و سایر مشکلات رایج استفاده می‌کنند. بذر شفقت به خود از قبل در درون شما نهفته است - بیاموزید که چگونه می توانید این منبع قدرتمند درونی را کشف کنید و زندگی خود را متحول کنید.
همچنین به آموزش برنامه شفقت خود آگاهانه، توسط کریستوفر گرمر و کریستین نف، مروری کامل بر انجام MSC (برای حرفه ای ها)، و مسیر آگاهانه به سوی شفقت به خود، نوشته کریستوفر گرمر، که به شفقت ذهن آگاهانه می پردازد و به اشتراک می گذارد، مراجعه کنید. داستان های متحرک از اینکه چگونه می تواند زندگی را تغییر دهد.

کتاب کتاب کار شفقت خودبهوشیارانه

کریستین نف
کریستین نف (Kristin Neff) دانشیار دانشگاه روانشناسی آموزشی دانشگاه تگزاس در آستین است. او مقیاس های خود شفقت را ایجاد کرد. مقیاس بلند شامل 26 ماده و مقیاس کوتاه شامل 12 ماده است. وی انجام اولین تحصیلات آکادمیک برای خود شفقت را به او نسبت داده اند.نف برای آتلانتیک مصاحبه کرده و در دانشگاه کالیفرنیا، مجله بزرگتر برکلی نویسندگی کرده است.
نکوداشت های کتاب کار شفقت خودبهوشیارانه
From their extensive insight and experience, Drs. Neff and Germer provide a friendly, easy-to-use workbook. Its powerful exercises will help you uncover your innate capacity to hold yourself--and the world around you--with compassion.
نویسنده های این کتاب از بینش و تجربه گسترده خود یک کتاب کار دوستانه و آسان برای استفاده ارائه می دهند. تمرین های قدرتمند آن به شما کمک می کند ظرفیت ذاتی خود را برای نگه داشتن خود - و دنیای اطرافتان - با دلسوزی آشکار کنید.
Sharon Salzberg

Drs. Neff and Germer are the world’s leading authorities on self-compassion. They show readers in simple, down-to-earth steps how to become more confident, less self-critical, and kinder to themselves.
دکتر نف و ژرمر از مقامات برجسته جهان در زمینه شفقت به خود هستند. آن ها به خوانندگان با گام های ساده و ساده نشان می دهند که چگونه با اعتماد به نفس تر، کمتر از خود انتقاد کنند و با خود مهربان تر شوند.
Rick Hanson

قسمت هایی از کتاب کار شفقت خودبهوشیارانه (لذت متن)