کتاب راهنمای ازدواج موفق

Guide to Successful Marriage
  • 15 % تخفیف
    14,000 | 11,900 تومان
  • موجود
  • انتشارات: رسا رسا
    نویسنده:
کد کتاب : 73235
مترجم : الهام شفیعی
شابک : 978-9643176594
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای ازدواج موفق اثر آلبرت الیس

کتاب راهنمای ازدواج موفق، یکی از بهترین کتاب های روانشناسی موجود در بازار می‌باشد. عمده موضوع کتاب راهنمای ازدواج موفق، سازگاری و کنار آمدن زوجین با یکدیگر در زندگی مشترک می‌باشد. در کتاب ازدواج موفق به موضوعاتی همچون تربیت فرزندان و چگونگی رفتار با نزدیکان، که مشکلات بسیار زیادی در صورت نبودن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه، برای زوج‌ها ایجاد می‌نماید، اشاره شده است.
ازدواج های موفق، که سر آغاز خانواده های سالم می باشد، به دانش و مهارت های خاصی از جانب طرفین نیاز دارند. عدم وجود این مهارت ها امروزه باعث می شود زوج ها اختلالات عاطفی و توقعات غیر عقلانی خود را وارد زندگی کنند، که موجب اختلافات زیادی بین زوج ها می شود. برای حل این مشکلات در این کتاب نویسندگان به مواردی پرداخته اند که می تواند بسیار کارگشا باشد.
نویسندگان کتاب راهنمای ازدواج موفق، عقیده دارند حل مسئله و بهره گیری از عقل و منطق و احترام متقابل می تواند راهگشای بسیار مفیدی برای پایان بخشیدن به منازعات خانوادگی باشد. ما می توانیم با روش های ذکر شده در این کتاب بیاموزیم که مسئولیت مشکلات و یافتن راه حل آنها را در آینده باید خودمان بر عهده بگیریم و توقعات و خواسته هایی متکی بر عقل، منطق و واقعیت از یکدیگر داشته باشیم.
در کتاب ازدواج موفق در مورد عوامل مختل کننده روابط زناشویی و توافق های زناشویی صحبت شده است. با خواندن این کتاب زندگی زناشویی ما مملو از شادی و نشاط می گردد.

کتاب راهنمای ازدواج موفق

آلبرت الیس
آلبرت الیس، زاده ی 27 سپتامبر 1913 و درگذشته ی جولای 2007، روانشناسی آمریکایی بود. الیس در پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. او در سال 1947 مدرک دکترای خود را دریافت کرد. الیس علاقه ی شدیدی به نظریات فروید داشت و از بین روانشناسان معروف، هورنای، آدلر، فروم و سالیوان بیشترین تأثیر را بر او داشتند. الیس در سال 1955 شیوه ی رفتار درمانی عقلانی هیجانی (REBT) را توسعه داد.