کتاب در ساحل نمی توان موج سواری کرد

You Can't Surf from the Shore
کد کتاب : 74037
مترجم :
شابک : 978-9642363407
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب در ساحل نمی توان موج سواری کرد اثر اسکات مایکر

کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به قلم اسکات مایکر، با موضوع تفکر مثبت و خودسازی، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نخستین گام را جهت دستیابی به تکامل و خوشبختی برداشت.
شما با مطالعه کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد (You Can't Surf from the shore) توانایی این را خواهید داشت که با انگیزه و انرژی بسیار، در پی اهداف و آرزوهایتان حرکت کنید. این کتاب برای تمام افرادی است که قصد دارند تغییر شغل دهند یا اضطراب و استرس را از زندگی خود پاک کنند.
اسکات مایکر (Scott Miker) معتقد است اگر به ترس اجازه‌ی خودنمایی ندهید، به تمام اهداف و آرزو‌های خود خواهید رسید، زیرا تمام انسان‌ها به طور یکسان لایق و شایسته‌ی خوشبختی و زندگی سعادتمندانه هستند. هیچ مسیری بدون مانع و مشکل نیست، اما این خود شما هستید که با انگیزه و تلاش بسیار می‌توانید بر ترس‌های خود غلبه کرده و به آرزوهایتان دست پیدا کنید.
تا زمانی که کارگری ساده باشید، قادر نخواهید بود شرکتی بزرگ تأسیس کنید. تا زمانی که تنها در جایگاه تماشاچی نشسته باشید، نمی‌توانید کنسرتی بزرگ را رهبری کنید و تا زمانی که در قدم اول مانده باشید، قادر نخواهید بود قدم بعدی را بردارید. موج سواری در ساحل غیر ممکن است.
کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به ارائه شیوه‌های ایجاد انگیزه جهت انتخاب و دستیابی به اهداف پرداخته است. اسکات مایکر در این کتاب به شما چگونگی از بین بردن ترس‌ها، گذر از تردیدها و موانع و دستیابی به تکامل و خوشبختی را آموزش داده است. علاوه بر این او مطالبی در مورد اعتماد به وجود خدا، انسانیت، ثروت و پشتکار ارائه داده و راه‌های به کارگیری از موهبت‌های خدادادی و منابع بی‌شمار جهان، جهت دستیابی به آروزها را بیان نموده است.

کتاب در ساحل نمی توان موج سواری کرد

اسکات مایکر
اسکات مایکر (Scott Miker) کارآفرینی است که چندین کسب و کار موفق را در اختیار داشته و مدیریت کرده است. اسکات کار خود را با تأسیس استودیوی ضبط On Tap Records آغاز کرد که با بسیاری از هنرمندان و گروه های موفق در ایالات متحده کار می کند.
دسته بندی های کتاب در ساحل نمی توان موج سواری کرد