کتاب 8 عادت زنان موثر

Successful Women Think Differently
کد کتاب : 2611
مترجم :
شابک : 9789642366958
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 8 عادت زنان موثر اثر والوریا بارتون

تفکر خوش بینانه و بدبینانه نتایج مخصوص خود را به بار می آورد. بعضی مطالعات نشان داده که بدبین ها در کار، مصر نبوده و فاقد پشتکار لازمند. آن ها اغلب افسرده هستند و افسردگی در زنان بدبین به نسبت مردان بدبین بیشتر است. داشتن تفکر خوش بینانه نتیجه ی داشتن انگیزه در استقامت ورزی در مواجهه با چالش ها را به فرد هدیه می دهد.
این انتخاب ها مجموعه ای از تصمیمات شخصی برای زنانی ست که درباره پیشینه ی زندگی شخصی و اجتماعی شان جدی و ثابت قدم هستند؛ زنانی مثل شما که نمی خواهند بعد از ده یا بیست سال بعد، با افسوس به گذشته ی خود بنگرند؛ هر زنی که تجربه موفقیت چشمگیر؛ هماهنگی بین هدف و لذت بردن از زندگی اش را داشته؛ این تصمیمات را در زندگی اش پیاده کرده است. من می خواهم شما به این تصمیمات پایبند شوید. این انتخاب هایی ساده، اما عمیق درباره ی فرآیند ذهنی خودتان است. این هفت تصمیم، شما را به مسیر درست راهنمایی می کند، آرامش تان را برمی گرداند و شادی هایتان را حتی در اوج مشکلات، دوچندان می کند.

نویسنده ی معروف و مربی معتبر حرفه ای والوریا بارتون می داند که زنان موفق متفاوت فکر می کنند. آن ها تصمیمات متفاوتی می گیرند، اهداف متفاوتی اتخاذ می کنند، و پس از شکست متفاوت بهبود می یابند. والوریا خود را وقف کمک به زنان برای خلق فرایند های جدید فکری که باعث قدرتمند شدن آن ها و موفقیت در روابط، مسائل مالی، کار، سلامتی، و زندگی معنوی می شود، کرده است. با عادت های جدید و خدادادی، زنان خواهند فهمید که چگونه:
- بر راه حل ها تمرکز کنند، نه مشکلات
- انتخاب شجاعت بجای ترس
- روابط هدفدار را پرورش دهند
- در راستای رویاهای خودشان قدم محکم بردارند
- نیروی خود کنترلی را بسازند.
در کتاب ۸ عادت زنان موثر راهنمای قدرتمند و کاربردی، والوریا بارتون زنی با بینش اینکه در واقع چه کسی است را می سازد، و به او ابزار ها، دانش، و فهم موفقیت را می دهد.

کتاب 8 عادت زنان موثر

والوریا بارتون
والوریا بارتون نویسنده آمریکایی، مربی روش های زندگی، نویسنده، سخنران انگیزشی و کارآفرین می باشد. وی پایه گذار موسسه روانشناسی the Coaching and Positive (CaPP) است. بارتون برای مجله های اپرا، Essence و بسیاری مجله های دیگر می نویسد. بارتون از دانشگاه پنسیلوانیا در رشته فوق لیسانس روانشناسی کاربردی فارغ التحصیل شده است. ائ همچنین فارغ التحصیل از دانشگاه فلوریدا و دارای مدرک فوق لیسانس روزنامه نگاری از دانشگاه A&M فلوریدا می باشد. از دیگر کتاب های او می توان به کتاب چه چیزی واقعا شما را عقب ...
نکوداشت های کتاب 8 عادت زنان موثر
این کتاب با گام های کاربردی ساده پر شده که اگر اجرا شود، مطمئنا شما را در مسیر هم تراز کردن افکار و اعمالتان به سوی موفقیت سوق خواهد داد.
Kimberly Boyd Lewis

اگر شما به دنبال ابزاری برای پاک کردن موانع و پیشرفت شکوه درونی خود می گردید، این کتاب همان ابزار می باشد.
Claire McIntosh

قسمت هایی از کتاب 8 عادت زنان موثر (لذت متن)
با تعریف ما از انعطاف پذیری، شما فقط نباید از موانع به سلامت بپرید، بلکه حق تان است که خوب زندگی کنید، موفق باشید، آرامش داشته باشید و… انعطاف پذیری شیوه ای از زندگی ست که نیرویتان را جهت عبور از ناامیدی و ترس دو برابر می کند و چالش را به نظرتان ناچیز جلوه می دهد. حقیقت این است که انعطاف پذیری، آن قدر در اعلان مشکلات احتمالی و توجه به اجتناب از آن ها ماهر عمل می کنند که مشکلات اگر صخره باشند، سنگ ریزه به چشم می آیند و با انعطاف پذیری، شما همیشه دو گام جلوتر هستید. افراد انعطاف پذیر چیزی دارند که من دوست دارم و آن را «خوش بینی انعطاف پذیرانه» می نامم. آن ها نگرش مثبتی دارند و راجع به آینده شان خوش بین، اما مشکلات بالقوه را هم که می تواند آن ها را زمین گیر کنند، می بینند.