کتاب مجموعه مباحث طلایی درباره پوست، مو و زیبایی

Skin, hair and beauty
همراه با سی دی
کد کتاب : 74045
شابک : 978-9642364763
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه مباحث طلایی درباره پوست، مو و زیبایی اثر بهروز باریک بین

کتاب مجموعه مباحث طلایی درباره پوست، مو و زیبایی – جلد اول نوشته بهروز باریک‌بین، به مراقبت و بهداشت پوست و مو و کارهایی که می‌بایست در جهت حفظ سلامت آن‌ها و زیبایی خود بکنیم، می‌پردازد.
این کتاب در دو بخش پوست و مو و ناخن تهیه شده است. در بخش اول به موضوعات مختلفی مثل عوارض استفاده از ریمل و کرم‌پودرها، عوارض اصلاح با تیغ، عوارض عطرها، لیزر و کاربردهای آن، راه‌های جوان‌سازی پوست و در بخش دوم به درمان‌های رایج برای ریزش مو و درمان شکنندگی ناخن می‌پردازد.
کتاب مجموعه مباحث طلایی درباره پوست، مو و زیبایی با هدف افزایش دانش و آگاهی و اطلاعات عمومی مردم از بهداشت پوست و مو و ناخن نگاشته شده است و برای تمامی افراد جامعه مناسب می‌باشد، چرا که مباحث مطرح شده در آن در بین تمامی اقشار وجود دارد.

کتاب مجموعه مباحث طلایی درباره پوست، مو و زیبایی

بهروز باریک بین
دکتر بهروز باریک بین متولد سال 1354 بوده، در سال 1372 با موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه دو رقمی 94 وارد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد. وی در تمام سال های تحصیل پزشکی عمومی جزء دانشجویان ممتاز بود و در نهایت با کسب سهمیه یک درصد اول دانشگاه موفق شد مجوز شرکت در آزمون دستیاری سال 1379 را دریافت نماید. وی در این آزمون رتیه 9 را بدست آورد و بدین ترتیب در رشته پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان پوست رازی مشغول به تحصیل شد و پس از 4 سال با کسب رتبه اول بورد تخصصی پوست در ...
دسته بندی های کتاب مجموعه مباحث طلایی درباره پوست، مو و زیبایی