کتاب راز رابطه ها

The secret of relationships
(با خویشتن،جهان هستی،دیگران)،(روش هایی نوین برای زندگی بهتر)
کد کتاب : 74110
شابک : 978-9642365463
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب راز رابطه ها اثر علی ناظمپور

در کتاب راز رابطه‌ها: با خویشتن، جهان هستی، دیگران، با کمک علی ناظم پور، پی می‌بریم که سرچشمه‌ی تمام مشکلات عدم توانایی در برقراری ارتباط پویا و خلاق است.
برای ادامه‌ی حیات مجبوریم نه‌ تنها با کوچک‌ترین موجودات ذره‌بینی از جمله سلول‌های بدن ارتباط برقرار کنیم، بلکه تماس مستقیم ما با حیوانات، انسان‌ها، گیاهان، کوه و دشت ضروری است. طبیعت به‌ گونه‌ای تنظیم شده که ما را به دو نیمه تقسیم کرده است و در قالب زن و مرد معنا می‌یابیم. برای ادامه‌ی حیات باید با نیمه‌ی دیگر خود ارتباط برقرار کنیم تا به شادابی و تداوم دست یابیم. برای رسیدن به احساس عاشقانه، پشتیبانی عاطفی و تولید مثل فقط با جستجوی نیمه‌ی مکمل خود قادر به زندگی شاد هستیم.
در کتاب راز رابطه‌ها می‌خوانیم که برای فرار از تنهایی، برقراری ارتباط با دوست، اعضای خانواده و گروه‌های اجتماعی از ضروریات است. رایانه‌ی ما در هر لحظه هزاران موج ارتباطی به پدیده‌های دور و نزدیک می‌فرستد. این امواج در ارتباط دائم با نوسانات اینترنت بزرگ دنیای هستی هستند. هدف اصلی این موج‌ها و تشعشعات مغزی، هموار نمودن مسیر برای برقراری رابطه و حل مشکل ارتباطی ما است. با فکر کردن و نیت شفاف، پاسخ مشکل خود با یک دوست را، ضمن تماس تلفنی و احوالپرسی از او پیدا می‌کنیم.
با ذهن هوشیار پیوسته در حال تحقیق و بررسی حل روابط هستیم. کشفیات انسان در تمام رشته‌ها از جمله خلق ورزش‌های گوناگون و روش‌های آرامش‌بخش همچون «تمرکز» در قالب رابطه‌ها انجام گرفته است. برای مثال، در ورزش، ما نیاز درونی خود برای سرگرمی و احساس موفقیت را در سلسله‌ مراتب روابط بین افراد و گروه‌ها به واقعیت می‌رسانیم. یک فرد ورزشکار نه‌ تنها برای رضایت خود، بلکه برای جلب توجه تماشاچیان علاقه‌مند به مهارت او، برای موفقیت بیشتر تمرین روزانه می‌کند.

کتاب راز رابطه ها