کتاب زن امروز، مرد دیروز

Zan-e Emrooz, Mard-e Dirooz
(تحلیلی بر اختلافات زناشوئی)
کد کتاب : 74212
شابک : 978-9642367269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زن امروز، مرد دیروز اثر اصغر کیهان نیا

کتاب پیش رو حاصل تجربه های نگارنده طی سال ها فعالیت در مقام وکیل دادگستری مشاور خانوادگی یا دارو است. کلیه موارد مطرح شده از پرونده های مشکلات زوج های مراجعه کننده برگرفته شدند.
ریشه اختلافات زندگی زناشویی را بهتر بشناسید سو تفاهم چه نقشی در زندگی زناشویی دارد؟ چگونه میتوان بگو مگوهای مخرب را به گفت و گوهایی سازنده تبدیل کرد؟ از عشق اصیل چه میدانید؟یک رابطه عادی چگونه به عشق تبدیل میشود؟ راه های دستیابی به قلب همسر را بیاموزید زندگی زناشویی آرمانی چه ویژگی هایی دارد؟ با همسر حسود،بدبین یا وسواسی چه باید کرد؟ با انجام تست های زناشویی چگونه رابطه خود و همسرتان را محک بزنید مادیات تقسیم کار و تصمیم گیری در زندگی خانوادگی چه نقشی دارد؟ با آشنایی به شیوه های حل اختلاف مشکلات زناشویی خود را برطرف سازید .

کتاب زن امروز، مرد دیروز

اصغر کیهان نیا
دکتر کیهان نیا هستم، متخصص در زمینه ی مشاوره خانواده. فارغ التحصیل رشته ی حقوق از دانشگاه شهید بهشتی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته ی مشاوره خانواده در مقطع دکترا از دانشگاه آمریکا. هم اکنون در مطب شخصی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی مشاوره خانواده می باشم. از دیگر فعالیت ها در عرصه ی تألیف و پژوهش نیز می توانم اشاره ای داشته باشم به تألیف چندین جلد کتاب در زمینه ی مسائل خانوادگی.
دسته بندی های کتاب زن امروز، مرد دیروز