کتاب عشق و محبت همسرتان را بپذیرید تا…

Receiving Love Workbook
کد کتاب : 74163
مترجم :
شابک : 978-9642366095
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب عشق و محبت همسرتان را بپذیرید تا… اثر هارویل هاندریکس

هارویل هندریکس (Harville Hendrix) و همسرش هلن لاکلی هانت (Helen Hunt) 26 سال پیش ماجرای عاشقانه‌ی خود را با بحثی داغ و پرشور درباره‌ی اهمیت «رابطه» آغاز کردند و در این صحبت و گفتگو متوجه شدند که چقدر به موضوعات غیرعادی علاقه‌مند هستند. اکنون پس از گذشت سال‌ها زندگی مشترک، هنوز هم نسبت به موضوع روابط بین زن و مرد هیجان زده هستند و زندگی حرفه‌ای خودشان را به بررسی عجایب و تضادهای روابط صمیمی اختصاص دادند تا دریابند چرا دو انسان ضعیف قادرند زندگی مشترک با عظمتی را پدید آوردند، در حالی‌که دو نفر که از مزایای فراوانی برخوردار هستند، رابطه و مشارکت تاسف‌بار و ناراحت‌کننده‌ای دارند؟ دلیل این همه تفاوت چیست؟
به همین دلیل آنان از سال 1991 این مسائل را به صورت علمی در چندین کتاب مورد بررسی قرار دادند که توصیف‌گر روش ایماگو هستند. با توجه به افزایش 50 درصدی طلاق بین زوجین، کتاب عشق و محبت همسرتان را بپذیرید تا ... (Receiving love workbook) به شما آموزش می‌دهد که به جای در نظر گرفتن منافع فردی خود به فواید رابطه‌تان توجه کنید تا زندگی زناشویی موفقی داشته باشید.
روابطی که در آن زوجین به شکل خودخواهانه و انفرادی عمل می‌کنند به مرور زمان با شکست مواجه می‌شود اما همیشه این امید وجود دارد یک رابطه‌ی انفرادی به نوعی مشارکت واقعی تبدیل شود. اما چگونه؟ در هر پیوندی، عوامل بالقوه‌ای برای دو فرد آسیب‌ دیده وجود دارد که می‌توانند خود را با آن درمان و از طریق نوع و کیفیت ارتباطشان رشد کنند. کنش متقابل مداوم با شریک دائمی زندگی، می‌تواند عامل دگرگون‌کننده‌ای باشد که بسیار قدرتمند‌تر از هر عامل دیگری‌ست. امکان دارد ازدواج همانند یک قمار به نظر برسد؛ اما فواید حاصل از سلامت روحی و ذهنی آن بسیار است.

کتاب عشق و محبت همسرتان را بپذیرید تا…

هارویل هاندریکس
هارویل هندریکس (متولد 1935) نویسنده آمریکایی است که در لیست پرفروش ترین نویسنده، سخنران بین المللی، مربی بالینی و درمانگر زوجین در لیست نیویورک تایمز قرار دارد.هندریکس بیشتر با کتاب Getting the Love You Want معروف است که بیش از 4 میلیون نسخه فروش و محبوبیت بیشتری در طی 17 حضور هندریکس در نمایش اپرا وینفری کسب کرده است. وی یک دیپلمات در انجمن مشاوران آمریکا و همچنین عضو بالینی انجمن روان درمانی گروه آمریكا و انجمن تجزیه و تحلیل معاملات بین المللی است و با مشاركت همسرش هلن لاكلی هانت فعال آمریك...