کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

Can Your Relationship Be Saved?
(چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه ام بمانم یا بروم؟)
کد کتاب : 74119
مترجم :

شابک : 978-9642365005
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟ اثر مایکل اس برودر

مأموریت اصلی کتاب آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ نوشتۀ مایکل اس. برودر، این است که به شما کمک کند در مورد رابطۀ کنونی‌تان یا دیگر حیطه‌های مهم زندگی تصمیم بگیرید و از خرد درونی‌تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
این کتاب حاصل سه دهه تجربه مایکل اس. برودر (Michael S. Broder) در زمینۀ روانشناسی بالینی است.
چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟ کتاب آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (Can Your Relationship Be Saved)، دربارۀ شما، آینده‌تان، انتخاب‌هایتان و قدرت انتخاب شما است؛ این کتاب دربارۀ روابط است و این‌ که چه عواملی رابطه را کارآمد می‌کند و چه زمانی تلاش‌ها در این راستا بی‌ثمر خواهد بود. هم‌اکنون رابطۀ شما در کدام مسیر حرکت می‌کند. آیا (و چطور) می‌توان رابطه را نجات داد؟ آیا باید رابطه را نجات داد یا خیلی دیر شده است؟
کتاب آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ به‌ گونه‌ای نوشته شده است که می‌توانید از اول تا آخر آن را بخوانید یا فقط به مباحثی بپردازید که موجب نگرانی‌تان هستند. اگر می‌خواهید از اول تا آخر کتاب را بخوانید، توصیه می‌کنم راهبردها و تمرینات آن را به‌ کار ببرید، زیرا کمکتان خواهند کرد تا بسیاری از مسائل، به‌ ویژه در ارتباط با شرایط خاصتان مشخص شود. متوجه خواهید شد هر بار که فصل‌های متفاوت کتاب را بازخوانی می‌کنید، معنای متفاوتی برایتان خواهند داشت چون وقتی با بینش‌هایی جدید آشنا شوید، معنا و پیام‌ها نیز همراه با شما متحول می‌شود.
این کتاب به تحول دیدگاهتان کمک می‌کند. از این رو، با در نظرگیری واقعیت رابطه‌تان خواهید دانست چه زمانی در مسیر درست قرار دارید. من و شما برای رسیدن به چنین دیدگاهی با هم همکاری می‌کنیم. من سوالاتی برایتان مطرح می‌کنم تا از خودتان بپرسید و مجموعه‌ای گزینه در اختیارتان می‌گذارم که می‌توانید در طول این مسیر آن‌ها را مد نظر قرار دهید. همچنین راهنمایی‌تان می‌کند که چطور می‌توانید از عمیق‌ترین منابع درونی‌تان استفاده کنید؛ منابعی که همیشه بهترین جواب‌ها را برای زندگی‌تان در اختیار شما قرار می‌دهند. هیچ کتابی نمی‌تواند مثل خودتان تعیین کند چه چیزی برای شما خوب و مناسب است؛ اما با همکاری یکدیگر به این هدف خواهیم رسید. به‌ یاد داشته باشید ممکن است برخی مطالبی که می‌خوانید در مورد شما صدق کند و برخی دیگر صدق نکند.

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

مایکل اس برودر
دکتر مایکل اس. برودر، روانشناس، نویسنده پرفروش، سخنران، مربی و مربی برای افراد موفق است، که کارش حول محور کمک به افراد است تا با بالاترین پتانسیل خود - با هر بخش از زندگی که می‌خواهند بهینه کنند - کار کنند. در کمترین زمان ممکن دکتر برودر یک مطب خصوصی را در مرکز سیتی فیلادلفیا انجام می‌دهد، جایی که او هزاران فرد و زوج را در درمان شناختی رفتاری نتیجه‌محور برای بیش از 40 سال درمان کرده است.
دسته بندی های کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟