کتاب 54 دام در روابط بین زن و شوهر

Making it as a Couple
(چگونه این دام ها را در زندگی زناشویی خود بشناسید و آن ها را از بین..)
کد کتاب : 74118
مترجم :

شابک : 978-9642364916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 54 دام در روابط بین زن و شوهر اثر آلن فی

اگر رابطه‌تان در معرض خطر قرار گرفته، طراوت خود را از دست داده و کسل‌کننده شده است و یا اینکه ممکن است تا حدودی خوب باشد، اما احساس می‌کنید می‌تواند بهتر از این باشد، حتما کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، اثر آلن فی، را بخوانید.
در حقیقت بیشتر رابطه‌ها کارآمد نیستند یا به‌ هیچ‌ وجه کارایی ندارند، به‌ مدت طولانی کارایی نداشته‌اند یا کارایی چندانی ندارند. به‌ یقین آن‌ها آن‌ قدر که باید، خوب نیستند. چرا رابطه‌ها کارایی خود را از دست می‌دهند؟ ساده‌ترین جواب این است که بیشتر زوج‌ها نمی‌دانند چطور باید عمل کنند تا رابطه‌شان کارآمد شود. بیشتر اشخاص زندگی را بدون برخورداری از مهارت‌های لازم برای خلق و حفظ رابطه‌ای با کیفیت سپری می‌کنند.
استفاده از اصولی که در کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر (Making it as a Couple)، آمده است، هما‌ن‌طور که به زوج‌های بسیاری در مطبم کمک کرده است، به شما نیز کمک می‌کند این مهارت‌ها را فرا بگیرید و ارتباطتان را تا جایی‌ که ممکن است، خوب و کارآمد کنید. با به‌ کارگیری این مهارت‌ها که بر اساس روان‌شناسی ارتباطی جدید هستند، خواهید دید که چطور رابطه‌ای ناموفق می‌تواند در مدت‌ زمانی کوتاه، حتی بعد از سال‌ها ناراحتی و ناخشنودی، بهبود یابد و رشد کند.

کتاب 54 دام در روابط بین زن و شوهر