کتاب 1001 راه به سوی سخاوت

1001 Ways to Generosity
کد کتاب : 74372
مترجم :
شابک : 978-9642366903
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب 1001 راه به سوی سخاوت اثر انتشارات آرکتوروس

از نظر شما سخاوتمندی چیست؟ آیا همواره در دیگران به دنبال نشانه‌ای از سخاوتمندی هستید یا سعی دارید تا این ویژگی را درون خود پرورش دهید؟
اغلب ما در زندگی وقتی افراد سخاوتمند و بخشنده‌ای را می‌بینیم، آن‌ها را تحسین می‌کنیم. متأسفانه به نظر می‌رسد که اگر دیگران ما را سخاوتمند ببینند بسیار مهم‌تر است که خودمان اهل بخشش و سخاوت باشیم. چرا گاهی اوقات در این مورد کم کاری می‌کنیم؟
در روزگاری که اکثر انسان‌ها در تلاش هستند تا از پس خرج و مخارج زندگی روزمره‌ی خود برآیند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند، پیدا کردن راه‌هایی جهت بخشیدن بسیار اهمیت دارد. کتاب 1001 راه به سوی سخاوت (1001 Ways to Generosity) به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید بخشیدن را به جنبه‌ی حقیقی زندگی خود تبدیل کنید.
در میان جملات و سخنان الهام‌بخش این کتاب با ویژگی‌های افراد سخاوتمند آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که در میان دوستان، اطرافیان و حتی غریبه‌ها فردی بخشنده باشید. هر زمانی از یاد بردید که موهبت بخشش و سخاوت چقدر اهمیت دارد، این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب 1001 راه به سوی سخاوت

انتشارات آرکتوروس
انتشارات آرکتوروس (Arcturus Publishing Limited) به خلق کتاب هایی اختصاص دارد که برای بازار گسترده و بین المللی جذابیت دارند. هدف کتاب‌های این انتشارات ترکیب محتوای عالی، طراحی جذاب، ارزش‌های تولید عالی و ارزش استثنایی برای پول است.
دسته بندی های کتاب 1001 راه به سوی سخاوت