کتاب حضرت محمد (ص)

The Prophet Muhammad
و پیام های الهی
کد کتاب : 75326
مترجم :
شابک : 978-9643215262
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب حضرت محمد (ص) اثر استفن برگ

هدف از تدوین مجموعة جهان اسلام آشنایی خوانندة غیر متخصص با وجوه متنوع اسلام از طریق ارائة متونی قابل اعتماد و نیز برطرف کردن سوء برداشت هایی است که امروزه علیه مسلمین در جهان و نیز دربارة نقش آنان در تاریخ رواج دارد. در کتاب های این مجموعه مضمون هایی مرتبط با مسلمین و غیر مسلمین پوشش داده شده است. زبان آنها ساده، حجم آنها کم، و مطالب آنها از مقولاتی است که بر آنها تحقیق شده است. کتاب های این مجموعه می تواند برای خواننده به منزلة آغازی باشدذ که انگیزه بخش او برای کاوش بیشتر در حوزة مربوط قلمداد می گردد.
این کتاب سومین عنوان از مجموعه ای خواندنی، علمی، و تحقیقی است که به گونه ای ساده، مختصر، و مصور دربارة تاریخ تمدن اسلامی گردآوری شده است.
عناوین و موضوعات این مجموعه می تواند به درک بهتر عموم از اسلام بینجامد و مطالعة آن برای مسلمانان و غیر مسلمانان نیز جذاب باشد.

کتاب حضرت محمد (ص)

استفن برگ
استفان برگ (Stephen Burge)، معاون پژوهشی ارشد در واحد مطالعات قرآنی در مؤسسه مطالعات اسماعیلی لندن و کشیش منصوب شده کلیسای انگلستان است. او دکترای مطالعات اسلامی را از دانشگاه ادینبورگ به دلیل تحقیقاتش در مورد متکلم و فقیه قرن پانزدهم، السیوطی، دارد.