کتاب مامان مستقل

The Free Mama
  • 65,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رابو رابو
    نویسنده:
کد کتاب : 79849
مترجم :
شابک : 978-6229406601
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مامان مستقل اثر لارن گلدن

لارن گلدن عاشق این است که به مادران کمک کندخود را از کارهای فرسایشی تمام وقت رها کنند. او جنبش مامان مستقل را راه انداخت تا به مادران شاغل نشان دهد مجبور نیستند بین خانواده و استطاعت مالی یکی را انتخاب کنند. به لطف لارن و برنامه‌ی آنلاین. امروز صدها خانواده خوشحال‌تر و راضی‌تر هستند. اگر شما مادری مطلقه یا سرپرست خانوار یا شاغل هستید و نمی‌خواهید خود و زمانتان را قربانی آنها کنید، لارن به شما نشان می دهد که مجبور به انجام چنین کاری نیستید.
اکنون لارن به عنوان رهبری بی باک جنبش مامان مستقل و جامعه‌ای کامیاب از ده‌های هزار زن، مشتاق است تا به دیگر مادران نشان دهد چگونه یک کسب و کار آزاد موفق را از خانه راه بیندازند و پیش ببرند. در کتاب حاضر، او داستان خودش را برایتان نقل می‌کند و بسیاری توصیه‌های عملی به هرکسی ارائه می‌دهد که می‌خواهد از کار تمام وقتش خارج شود و یک زندگی واقعی را از خانه شروع کند.

کتاب مامان مستقل

لارن گلدن
لورن گلدن دوست دارد به مادران کمک کند تا خود را از شر 9-5 رها کنند. او جنبش مامان آزاد را راه اندازی کرد تا به مادران شاغل نشان دهد که مجبور نیستند بین خانواده و ثبات مالی یکی را انتخاب کنند.امروزه صدها خانواده به لطف لورن و برنامه های آنلاین او شادتر و رضایتمندتر هستند. فرقی نمی‌کند شما یک مادر مجرد، یک مادر نظامی، یا یک مادر در خانواده‌ای دو والد باشید که نمی‌خواهید وقت خود را با نوزادانتان فدا کنید تا زندگی آنها را تامین کنید، لورن از شما می‌خواهد که بدانید که این کار ر...