کتاب دست خدا

Dast-e Khoda
کد کتاب : 80755
شابک : 978-6001754470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب دست خدا اثر قاسمعلی زارعی

کتاب دست خدا به قلم قاسمعلی زارعی درباره خاطرات نویسنده با موضوع جنگ ایران و عراق در بین سال های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ به سفارش دفتر مطالعات و ادبیات پایداری مراکز استان ها، دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان همدان و تهیه کننده حوزه هنری استان همدان و با ویراستاری فاطمه دبیر و طراحی جلد حسام صادقی و انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه هنری ) منتشر شده است.
با بررسی و مرور تاریخ گذشته و مبارزات هر سرزمین پی می بریم که انقلاب درهر دوره و در هر کشوری نمایان گر مقاومت و مبارزات آن سرزمین است. مبارزاتی که گاهی موجب از بین رفتن و کشته شدن بسیاری از مردم در جهت تحقق اهدافشان شده است. انقلاب اسلامی ایران نیز با چندین سال مبارزه از جمله همین مقاومت ها به شمار می رود که بیانگر بسیاری از دلاوری ها و رشادت هایی است که فرهنگ عظیمی را در این عرصه به وجود آورده است.

کتاب دست خدا

قاسمعلی زارعی
قاسمعلی زارعی هفتم بهمن ماه 1343 در اسدآباد متولد شد. او تحصیلات کارشناسی خود را در رشته حقوق به پایان رسانده است. زارعی هم اکنون وکیل پایه یکم دادگستری است. قاسمعلی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و گویای جانفشانی رزمندگان شهرستان «اسدآباد» در این دوران است. زارعی بعد از سال‎های سال، دل به دریای خاطراتی سپرده که با «دست خدا» بخشی از تاریخ دفاع مقدس استان همدان را روایت می‎کند.