کتاب همه چیز درباره ی خون

The Bloody Book of Blood
(علوم تهوع آور)
کد کتاب : 82537
مترجم :
شابک : 978-6004360159
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب همه چیز درباره ی خون اثر کلی بارن هیل

برخی از مردم با دیدن خون حالشان بعد می شود برخی با دیدن خون از حال میروند و ممکن است غش غش کنند اما خون فقط مایعی چندش آور است.
میلیون ها سلول کوچک خون شما ، کارهای مهمی انجام می دهند برخی از آن ها از شما در برابر میکروب ها پاسداری کنند برخی از آن ها اکسیژن را به سراسر بدن می رساند برخی به بهبودی زخم ها کمک می‌کنند مواد غذایی را نیز خون به سلول های شما میرساند و مواد به پس مان را به کلیه ها و شوش ها برد تا از بدن بیرون بروند بدون خون زندگی با سلامتی و خوشحالی همراه نخواهد بود در این کتاب با مایع شگفت انگیز نقش های آن در بدن و برخی بیماری های مرتبط با خون آشنا می شوید.

کتاب همه چیز درباره ی خون

کلی بارن هیل
کلی بارن هیل، نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک، فانتزی و علمی تخیلی است.بارن هیل دانش آموخته ی دانشگاه کاترین در ایالت مینسوتا است. همسرش، تد بارن هیل، مهندس معمار است و این زوجف دارای سه فرزند هستند.او قبل از رسیدن به موفقیت در نویسندگی، به تحصیل در رشته ی نویسندگی خلاق پرداخت و به صورت داوطلبانه، دوره های آتش نشانی را گذراند. بارن هیل، نویسندگی را پس از تولد فرزند دومش، با نوشتن داستان های کوتاهی آغاز کرد که در نهایت به رمان هایی بلند تبدیل شدند.