کتاب در ستایش آهستگی

In Praise of Slowness: Challenging the Cult of Speed
کد کتاب : 133811
مترجم :
شابک : 978-9642094141
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

جنبش آهستگی
In Praise of Slowness
کد کتاب : 85834
مترجم :
شابک : 978-6227758450
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب جنبش آهستگی اثر کارل انوره

ما در عصر سرعت زندگی می کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا کارآمدتر باشیم، هر دقیقه، هر ساعت و هر روز بیشتر را درگیر کنیم. از زمانی که انقلاب صنعتی جهان را به سمت دنده های بالا تغییر داد، فرقه سرعت ما را به نقطه شکست رساند. این حقایق را در نظر بگیرید: آمریکایی ها به طور متوسط ​​هفتاد و دو دقیقه از هر روز را پشت فرمان خودرو می گذرانند، یک مدیر تجاری معمولی اکنون شصت و هشت ساعت در سال را به دلیل تعلیق از دست می دهد و بزرگسالان آمریکایی در حال حاضر به طور متوسط ​​نیمی از آن را اختصاص می دهند. ساعتی در هفته برای عشق ورزیدن.
وقتی در لبه خستگی زندگی می کنیم، بدن و ذهن خود به طور مداوم به ما یادآوری می کند که سرعت زندگی در حال چرخش خارج از کنترل است. در ستایش آهستگی تاریخچه رابطه فزاینده ما با زمان را ردیابی می کند و به پیامدهای زندگی در این فرهنگ شتاب یافته خلقت خودمان می پردازد. چرا همیشه اینقدر عجله داریم؟ درمان بیماری زمان چیست؟ آیا کاهش سرعت ممکن یا حتی مطلوب است؟ مردم در سرتاسر جهان با درک بهایی که برای سرعت بی‌امان می‌پردازیم، زمان خود را پس می‌گیرند و سرعت را کاهش می‌دهند - و در نتیجه زندگی شادتر، سالم‌تر و سازنده‌تری دارند. یک انقلاب آهسته در حال وقوع است.

کتاب جنبش آهستگی

کارل انوره
کارل اونوره در اسکاتلند به دنیا آمد اما در ادمونتون کانادا بزرگ شد. او پس از تحصیل در رشته تاریخ و ایتالیایی در دانشگاه ادینبورگ، با کودکان خیابانی در برزیل کار کرد. این بعدها او را به سمت روزنامه‌نگاری برانگیخت و از سال 1991 از سراسر اروپا و آمریکای جنوبی نوشت و سه سال را در بوئنوس آیرس گذراند. آثار او در نشریاتی در دو سوی اقیانوس اطلس از جمله اکونومیست، آبزرور، امریکن وی، نشنال پست، گلوب اند میل، هیوستون کرونیکل و میامی هرالد منتشر شده است. اولین کتاب او، در ستایش کندی، یک کتاب پرفروش ...