کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب

Skin In The Game
کد کتاب : 86711
مترجم :
شابک : 978-6226659529
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب اثر نسیم نیکلاس طالب

یکی از برجسته‌ترین متفکران عصر ما، در تحریک‌آمیزترین و کاربردی‌ترین کتاب خود، کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب، معنای درک جهان، موفقیت در یک حرفه، کمک به جامعه‌ای عادلانه، کشف مطالب بیهوده و تأثیرگذاری بر دیگران را بازتعریف می‌کند. نسیم نیکلاس طالب با ذکر مثال‌هایی از حمورابی تا سنکا، آنتائوس غول تا دونالد ترامپ، نشان می‌دهد که چگونه تمایل به پذیرش خطرات خود یکی از ویژگی‌های اساسی قهرمانان، مقدسین و افراد شکوفا در همه جنبه‌های زندگی است.
مانند همیشه در دسترس و شمایل شکن، طالب باورهای دیرینه درباره ارزش های کسانی را که مداخلات نظامی را رهبری می کنند، سرمایه گذاری های مالی انجام می دهند و مذاهب مذهبی را تبلیغ می کنند به چالش می کشد. این ستون فقرات مدیریت ریسک است، اما همچنین یک جهان بینی به طرز شگفت انگیزی غنی است که همانطور که طالب در این کتاب نشان می دهد، در تمام جنبه های زندگی ما کاربرد دارد. . طالب بیش از پنجاه مقاله علمی به عنوان پشتیبان اینسرتو، از امور بین‌الملل و مدیریت ریسک گرفته تا فیزیک آماری تالیف کرده است. او که به عنوان "ترکیبی نادر از شجاعت و دانش" توصیف شده است، به طور گسترده ای به عنوان برجسته ترین متفکر احتمالات و عدم اطمینان شناخته می شود.

کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب

نسیم نیکلاس طالب
نسیم نیکلاس طالب، زاده ی سال 1960، آماردان، تحلیلگر ریسک و نویسنده ای لبنانی-آمریکایی است که آثارش بر مسائل تصادفی بودن، احتمال و عدم قطعیت تمرکز دارد. طالب استاد دانشگاه های متعددی بوده و اکنون استاد مهندسی ریسک در مدرسه ی مهندسی تندن دانشگاه نیویورک است. او همچنین در زمینه ی ریاضیات، تجارت در وال استریت و مشاوره ی سرمایه گذاری فعالیت کرده است. طالب مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را از دانشگاه پاریس، و دکترای علوم مدیریت را از دانشگاه دوفین گرفته است.
دسته بندی های کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب
نکوداشت های کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب
The problem with Taleb is not that he’s an asshole. He is an asshole. The problem with Taleb is that he is right.
مشکل طالب این نیست که او یک احمق است. مشکل طالب این است که حق با اوست.
Dan from Prague, Czech Republic (Twitter)

[Taleb writes] in a style that owes as much to Stephen Colbert as it does to Michel de Montaigne.
[طالب می نویسد] به سبکی که به همان اندازه مدیون استفان کولبرت است که به میشل دو مونتن.
Wall Street Journal Wall Street Journal

قسمت هایی از کتاب نقش اساتید و متفکران عوضی در کاروکسب (لذت متن)