کتاب بلوما و راز پاستیل ها

Bluma
کد کتاب : 88005
مترجم :
شابک : 978-6227063080
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب بلوما و راز پاستیل ها اثر زیلکه اشلینشت من

بلوما هیچوقت واقعا کار احمقانه ای انجام نداده بود. شاید فقط یک بار، وقتی به جای اینکه مواظب پله باشد، موهایش را کوتاه کرده بود. آن وقت یکدفعه، برایش سه اتفاق احمقانه پیش آمد:
با نمره ی صفر ریاضی اش شروع شد که بلوما مجبور بود به پدرش اعتراف کند. ولی بدتر از نمره ی صفر آن بود که رزا، بهترین دوست بلوما، دقیقا همان سگی را می خواست که بلوما آرزویش را داشت. از همه بدتر این بود، قبل از اینکه بلوما بتواند با مادرش حرف بزند، او به سفر رفته بود. وقتی هم که همسایه ی مورد علاقه ی بلوما، آلیس، وقت نداشت که به حرف های او گوش کند، فقط یک راه برای بلوما باقی ماند: فقط باید یکی از پاستیل های ماری شکل جادویی آلیس را کش برود. چون آلیس گفته که اگر یکی از آنها را در آرامش بجوی، هر مشکلی داشته باشی، حل می شود.
دوست دارید بدانید بلوما چگونه مشکلش را حل کرد؟

کتاب بلوما و راز پاستیل ها

زیلکه اشلینشت من
زیلکه اشلینشت من در سال 1967 در آلمان به دنیا آمد. او دارای دکترای ادبیات است و به عنوان یک محقق و ویراستار مستقل کار کرده است. ایکی از اولین آرزوهای شغلی او این بود که نویسنده باشداو بعد از مدرسه ابتدا کارآموزی روزنامه را گذراندد، در یک دفتر مطبوعاتی و در دو انتشارات کار کردد و همچنین در سه دانشگاه آلمانی، انگلیسی و تاریخ در شهرهای کیل، مونیخ و تریر تحصیل کرد. او هم اکنون با شوهر و سه فرزندش در مونیخ زندگی میکند.