کتاب سلام روبی :ماجراجویی در برنامه نویسی

Hello Ruby: Adventures in Coding
کتاب اول
کد کتاب : 88089
مترجم :
وحیده عامل
شابک : 978-6001884276
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سلام روبی :ماجراجویی در برنامه نویسی اثر لیندا لیوکاس

با روبی آشنا شوید - یک دختر کوچک با تخیل بزرگ و مصمم برای حل هر پازل. همانطور که روبی در سراسر جهان خود قدم می زند و دوستان جدیدی از جمله پلنگ برفی خردمند، روباه های دوستانه، و ربات های آشفته پیدا می کند، بچه ها با اصول تفکر محاسباتی آشنا می شوند، مانند اینکه چگونه مشکلات بزرگ را به مشکلات کوچک تقسیم کنیم، گام به گام ایجاد کنیم. -برنامه ریزی کنید، به دنبال الگوها باشید و از طریق داستان سرایی خارج از چارچوب فکر کنید. سپس، این مفاهیم اساسی در هسته برنامه نویسی و برنامه نویسی از طریق تمرین ها و فعالیت های سرگرم کننده و سرگرم کننده که کاوش و خلاقیت را تشویق می کنند، تقویت خواهند شد.
در دنیای روبی هر چیزی ممکن است اگر ذهن خود را به آن معطوف کنید.

کتاب سلام روبی :ماجراجویی در برنامه نویسی

لیندا لیوکاس
لیندا لیوکاس (متولد 1986) نویسنده فنلاندی کتاب کودکان، تصویرگر و مربی برنامه نویسان مبتدی است. در سال 2014، کتاب برنامه‌نویسی Hello Ruby او برای کودکان، 380000 دلار در Kickstarter جمع‌آوری کرد و تبدیل به پرمخاطب‌ترین کتاب کودکان این پلتفرم شد.در سال 2013، کمیسیون اروپا به لیندا لیوکاس عنوان "قهرمان دیجیتال فنلاند" را داد.
نکوداشت های کتاب سلام روبی :ماجراجویی در برنامه نویسی
Hello Ruby is way more than a children's book.
سلام روبی بسیار بیشتر از یک کتاب کودکانه است.
Fast Company

Hello Ruby by Linda Liukas is half picture book and half activity book rolled into one adorable package. What I love about it is that it introduces programming without requiring a computer at all.
سلام روبی نوشته لیندا لیوکاس نیمی کتاب تصویری و نیمی کتاب فعالیت است که در یک بسته شایان ستایش قرار گرفته است. چیزی که من در مورد آن دوست دارم این است که برنامه نویسی را بدون نیاز به کامپیوتر معرفی می کند.
GeekMom.com

قسمت هایی از کتاب سلام روبی :ماجراجویی در برنامه نویسی (لذت متن)
وبی تمام آشفتگی ها را دید و با یک فکر تازه جلو آمد. او صدایش را بلند کرد تا توجه همه را جلب کند. «شما، شما و شما مسئول کاشت هستید. پس به یک کیسه پر از دانه نیاز دارید. اگر یک سوراخ خالی در زمین دیدید، یک دانه هویج در آن بکارید. اگر دانه ای در آن وجود داشت، حرکت کنید و به سمت سوراخ بعد بروید. تا زمانی جلو بروید که به آخرین سوراخ آن ردیف برسید. سپس به ردیف بعدی بروید. تمام این کارها را پنج بار تکرار کنید.» روبی که از کار خودش راضی بود. رو به روباه های دیگر کرد و گفت: «بقیه ی شما مسئول از بین بردن حشره های سبز و هرس همه ی علف های هرز هستید مگر اینکه جوانه ی هویج باشند. هر ردیف را بررسی کنید. وقتی به آخر ردیف پنجم رسیدید، کار تمام است.»