کتاب گزاره های منفرد

Single statements
مسائل شعر و بررسی شعر جدید و جوان امروز - 3جلدی
کد کتاب : 9094
شابک : 978-9649961545
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 2384
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
تعداد جلد : 3

معرفی کتاب گزاره های منفرد اثر علی باباچاهی

کتاب "گزاره های منفرد" (مسائل شعر و بررسی شعر جدید و جوان امروز - 3جلدی) نوشته "علی باباچاهی به موضوعی معاصر در زمینه شعر می پردازد. این کتاب توسط نشر "دیبایه" منتشر شده است. اگر به مسئله زیباشناسی شعر و خوانش های تازه از آن علاقه دارید هرگز این کتاب را از دست ندهید. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است تا که خوانش جدیدی از فلسفه شعر معاصر در شعر را در این کتاب ارائه کند. این اثر هم اکنون در وبسایت ایرانکتاب موجود است و شما می توانید آنرا سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد. علی باباچاهی متولد سال ۱۳۲۱ در بندر کنگان استان بوشهر است. وی دوره دبستان و دبیرستان را در بوشهر گذراند. در دوره اول متوسطه، به شعر و ادبیات علاقه‌مند شد.
وی پس از اتمام دوره دبیرستان در بوشهر، حدود سال ۴۰–۳۹ به دانشکده ادبیات شیراز راه یافت. او در این سال‌ها به اتفاق چند تن از دانشجویان، جلساتی ادبی در دانشکده ادبیات شیراز برگزار کرد.
باباچاهی حدود سال ۱۳۴۵ وارد آموزش و پرورش شد و به مدت ۱۸ سال در بوشهر به تدریس ادبیات مشغول شد که بعد از انقلاب در سال ۱۳۶۲ به اجبار بازنشسته شد. باباچاهی در طول مدت تدریس خود در بوشهر علاوه بر چاپ شعر در مجله پایتخت، از فعالیت مطبوعاتی نیز غافل نبود.

کتاب گزاره های منفرد

علی باباچاهی
در دوره اول متوسطه، به شعر و ادبیات علاقه مند شد. در مسابقه ادبی دانش آموزی دبیرستان هایبوشهر و سپس شیراز رتبه اول را به دست آورد. در این دوره شعرهایش در مجلات تهران، با نام مستعار «ع. فریاد» چاپ می شد اما وقتی یکی از شعرهای این شاعر در مجله امید ایران به عنوان «بهترین شعر هفته» به چاپ رسید، شعرهایش را به امضای خودش در مجلات چاپ کرد