کتاب همدلانه گوش بده راه حل نمی خواهد

I don't have to make everything all better
6 راهکار عملی برای حل مشکل دیگران و بهبود روابط شما
کد کتاب : 92969
مترجم :
شابک : 978-6225753273
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب همدلانه گوش بده راه حل نمی خواهد اثر پل مک گی

کتاب "همدلانه گوش بده، راه‌حل نمی‌خواهد: 6 راهکار عملی برای حل مشکل دیگران و بهبود روابط شما"، نوشته‌ی پل مک‌گی و توسط نشر بذر خرد منتشر شده است. این کتاب یک منبع معتبر و کاربردی در زمینه بهبود روابط انسانی و تعامل با دیگران است.

نویسندگان این کتاب، گری لوندبرگ، متخصص روان‌درمانی خانواده، و همسرش جوی، نویسنده و سخنران معروف، همچنین نویسنده‌ی کتب موفق در زمینه بهبود روابط، به تبیین روش‌ها و راهکارهایی می‌پردازند که به افراد کمک می‌کنند تا مشکلات و اختلافات زندگی دیگران را بهبود بخشند.

در این کتاب، به موضوعات مهمی پرداخته شده که بسیاری از افراد با آنها در زندگی روزمره خود روبه‌رو می‌شوند. یکی از مسائلی که این کتاب به آن پرداخته، نحوه مواجهه با افرادی است که انتظار دارند مشکلات زندگی خود را توسط دیگران حل کنند. این کتاب شش تمرین عملی ارائه می‌دهد که به افراد کمک می‌کند تا با همدلی و همدردی به دیگران گوش دهند و آنها را تشویق کنند تا خودشان مشکلات خود را حل کنند.

یکی از نکات مهم این کتاب، تأکید بر توانمندی افراد در حل مشکلات شخصی و تعاملی است. این راهکارها با استفاده از روش‌هایی خلاقانه و به نام "اعتبار‌بخشی"، به افراد امکان می‌دهند تا روابط خود را بهبود بخشند و با دیگران در تعامل‌های مثبت‌تری قرار بگیرند.

کتاب "همدلانه گوش بده، راه‌حل نمی‌خواهد" یک منبع ارزشمند و جامع است که به هر کسی که به بهبود روابط خود علاقه‌مند است، پیشنهاد می‌شود. این کتاب به شما ابزارها و راهکارهایی جدید ارائه می‌دهد و شما را به تفکر و تجدیدنظر در تعامل با دیگران و ایجاد روابط موثر و همدلانه هدایت می‌کند. این کتاب به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تمرین‌ها و راهکارهای ارائه شده، روابط خود را بهبود بخشید و با دیگران به شکلی مثبت‌تر و موثر‌تر تعامل کنید.

کتاب همدلانه گوش بده راه حل نمی خواهد

پل مک گی
پل مک گی (Paul McGee) (متولد 1964 ، Sale ، انگلستان) پرفروش ترین نویسنده كاپستون در تمام دوران ها است. وی یک سخنران اصلی و مربی عملکرد بین المللی است و سابقه خود را در روانشناسی با طنزهای زیادی و بینش های عملی ترکیب می کند. او مدیرعامل شرکت آموزش و آموزش خودش و خالق افتخار SUMO است.
دسته بندی های کتاب همدلانه گوش بده راه حل نمی خواهد