کتاب آموزش ریاضی به کودکان از طریق بازی

Exploring Mathematics Through Play in the Early Childhood Classroom
کد کتاب : 93121
مترجم :
زهره محمودی
شابک : 978-6002502070
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب آموزش ریاضی به کودکان از طریق بازی اثر امی نوئل پارکس

نویسنده توماس مک‌کان از خوانندگان دعوت می‌کند تا با استفاده از تمایل غریزی دانش‌آموزان به صحبت، در رویکرد خود برای آموزش نوشتن تجدید نظر کنند. او با تکیه بر تحقیقات گسترده در کلاس درس، به معلمان نشان می دهد که چگونه بحث های کلاسی را ایجاد کنند که مهارت های تجزیه و تحلیل، حل مسئله و استدلال را به دانش آموزان به عنوان ابزاری برای بهبود نوشتن و بحث کردن بیاموزند. مک‌کان در کتاب «آموزش ریاضی به کودکان از طریق بازی» نشان می‌دهد که چگونه بحث‌های معتبر فراگیران را در تمرین‌هایی غوطه‌ور می‌کند که هنگام نوشتن اهمیت می‌یابند. فصل‌ها دارای پرتره‌هایی از معلمان در محل کار هستند، از جمله رونوشت‌هایی که الگوهای صحبت را در مجموعه‌ای از درس‌ها نشان می‌دهند. مصاحبه با معلمان و نمونه هایی از نوشتن دانش آموز به خوانندگان امکان درک عمیق تری از فرآیند را می دهد. دانش‌آموزان همچنین گزارش می‌دهند که چگونه بحث‌های کلاسی از تلاش آنها برای تولید مقاله‌های متقاعدکننده و استدلال محور حمایت می‌کند. آموزش مبتنی بر بازی تنها به معنای آماده سازی محیط و رفتار معلم نیست بلکه آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی ضمن احترام به خودمختاری کودکان، از اکتشاف جنبه های جدید آموزش حمایت می کند و مهارت معلم برای هدایت رشد یادگیری کودکان تسریع می بخشد. کتاب حاضر از نظریه ویگوتسکی حمایت می کند که یک کودک در بازی فراتر از سن متوسط خود رفتار خواهد کرد

کتاب آموزش ریاضی به کودکان از طریق بازی

امی نوئل پارکس
امی نوئل پارکس، استاد آموزش ابتدایی در دانشگاه ایالتی میشیگان است، جایی که او به معلمان آینده کمک می کند تا از صدماتی که سال ها در ریاضیات مدرسه بر آنها وارد شده است، بهبود یابند.او شب‌ها داستان‌هایی درباره دختران باهوش می‌نویسد که در محیط‌های عجیب غرب میانه شیفته پسران فمینیست می‌شوند و دوست دارد از اشعار One Direction به عنوان الهام‌بخش رمان‌های کامل استفاده کند.
دسته بندی های کتاب آموزش ریاضی به کودکان از طریق بازی
قسمت هایی از کتاب آموزش ریاضی به کودکان از طریق بازی (لذت متن)
این کتاب برای معلمانی است که در فشار ناشی از برآورده سازی انتظارات بالا و روزافزون از کودکان در زمینه کسب مهارتهای ریاضی از یک سو و فراهم کردن فضایی دوستانه و مفرح برای رشد و تعلیم کودکان از سوی دیگر گرفتار شده.اند هدف من این است که راهبردهایی دقیق برای به کارگیری ،بازی تعلیم ریاضی از طریق بازی و طراحی درسهای رسمی برانگیزاننده حس کنجکاوی در کودکان را ارائه دهم.