کتاب وسپرتین

VESPERTINE
کد کتاب : 93568
مترجم :
شابک : 978-6227314472
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وسپرتین اثر مارگارت راجرسون

از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، جادوی خارها و افسون کلاغ ها، یک ماجراجویی هیجان انگیز در مورد دختر نوجوانی با توانایی های افسانه ای است که باید از دنیای خود در برابر ارواح بی قرار مردگان دفاع کند. .
روح مردگان آرام نمی گیرد.
آرتمیسیا در حال آموزش است که یک خواهر خاکستری باشد، راهبه ای که بدن متوفی را پاک می کند تا روح آنها منتقل شود. در غیر این صورت، آنها به عنوان ارواح درنده و گرسنه برمی خیزند. او ترجیح می‌دهد با مرده‌ها سر و کار داشته باشد تا زنده‌هایی که در مورد دست‌های زخمی و گذشته پریشان او زمزمه می‌کنند.
هنگامی که صومعه او توسط سربازان تسخیر شده مورد حمله قرار می گیرد، آرتمیسیا با بیدار کردن روح باستانی که به یادگار یک قدیس بسته شده است از آن دفاع می کند. این یک موجود بدخواه است که قدرت خارق‌العاده‌اش تقریبا او را می‌بلعد - اما مرگ فرا رسیده است، و فقط یک کشیش، یک کاهن آموزش دیده برای نگه داشتن یک یادگار بلند، شانسی برای متوقف کردن آن دارد. آرتمیسیا با تمام دانشی که در مورد وسپرتین‌ها از دست رفته است، برای کمک به آخرین متخصص باقی مانده مراجعه می‌کند: خود انتقام‌جو.
آرتمیسیا در حالی که راز شوم قدیسان، اسرار و جادوی تاریک را کشف می کند، متوجه می شود که مواجهه با این شر پنهان ممکن است از او بخواهد که به هر چیزی که باور دارد خیانت کند - اگر فرد انتقامجو ابتدا به او خیانت نکند.

کتاب وسپرتین

مارگارت راجرسون
مارگارت راجرسون نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از Enchantment Ravens است. او که بومی اوهایو است ، در حال حاضر در نزدیکی سینسیناتی زندگی می کند. وی دارای مدرک لیسانس انسان شناسی است و وقتی مشغول خواندن یا نوشتن نیست ، از تماشای فیلم های مستند بیشتر از آن که بیشتر مردم او را اجتماعی قبول کنند ، لذت می برد.
نکوداشت های کتاب وسپرتین
A splendidly dark story…and a plot that crackles with tension.
داستانی تاریک و پر زرق و برق...و طرحی که با تنش در می آمیزد.
Shelf Awareness for Readers

Filled with atmospheric details…Rogerson deftly blends a coming-of-age tale and mythic quest in this dark fantasy.
پر از جزئیات جوی... راجرسون به طرز ماهرانه ای یک داستان دوران بلوغ و جستجوی افسانه ای را در این فانتزی تاریک ترکیب می کند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب وسپرتین (لذت متن)