کتاب افسون خارها

Sorcery of Thorns
کد کتاب : 23945
شابک : 978-6226312806
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 450
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب افسون خارها اثر مارگارت راجرسون

کتاب "افسون خارها اثری است تحسین شده و جذاب به قلم "مارگارت راجرسون" که طرفداران زیادی را در میان خوانندگان رمان های جادوگرانه پیدا کرده است. "مارگارت راجرسون" در "افسون خارها" به ما می گوید که تمام افسونگران را ذاتیست اهریمنی و آشنایی با این خوی شیطانی و پلید از نخستین درس هایی بود که که الیزابت فرا گرفت. الیزابت که روزگاری او را به عنوان یک طفل سر راه قرار دادند، در کتابخانه ای عظیم در آسترمیر پذیرفته شد و از آن پس در میان دفتر و دستک های جادوگری و ابزار و وسایل افسون، یعنی جایی که از کتاب های داخل قفسه زمزمه به گوش می رسد و چیزهایی در میان زنجیرهای آهنی تکان می خورد، پرورش یافته است. الیزابت می داند که این کتاب ها معمولی نیستند و اگر آسیب ببینند، به هیولاهای عظیم الجثه و پرخطری از چرم و جوهر تبدیل می شوند.
به این ترتیب الیزابت امیدوار است که بتواند یک روز سرپرست این کتابخانه شود و از این طریق بتواند امپراطوری را در مقابل نیروی این کتاب ها حفظ کند. اما اتفاقی در کتابخانه رخ می دهد و یکی خطرناک ترین کتاب های جادو و افسون، از بند رها می شود. الیزابت که ناامیدانه خود را درگیر مبارزه علیه این کتاب کرده، باعث می شود که سوظن در وقوع این جرم نسبت به او برانگیخته شود. بنابراین الیزابت دور از خانه اش در پایتخت، به دادگاه کشیده می شود. بعد از این اتفاق او دشمن خونی خود را که افسونگری به اسم ناتانیل تورن است به همراه خدمتگزار مرموز و شیطان صفتش به یاد می آورد و رد پای آن ها را در اتفاقات صورت گرفته مشاهده می کند. حالا الیزابت در دام نقشه ای قدیمی گرفتار آمده و نمی تواند به هیچکس جز خودش اعتماد کند. دیگر فقط بحث او و کتابخانه ی بزرگ نیست؛ اکنون ممکن است تمام جهان به همراه آن ها به نابودی کشیده شود.

کتاب افسون خارها

مارگارت راجرسون
مارگارت راجرسون نویسنده پرفروش نیویورک تایمز از Enchantment Ravens است. او که بومی اوهایو است ، در حال حاضر در نزدیکی سینسیناتی زندگی می کند. وی دارای مدرک لیسانس انسان شناسی است و وقتی مشغول خواندن یا نوشتن نیست ، از تماشای فیلم های مستند بیشتر از آن که بیشتر مردم او را اجتماعی قبول کنند ، لذت می برد.
نکوداشت های کتاب افسون خارها
An enthralling adventure replete with spellbinding characters, a slow-burning love story, and a world worth staying lost in.
یک ماجراجویی جذاب با شخصیت های جادوگرانه ، یک داستان عاشقانه ی آهسته و سوزان ، و دنیایی که ارزش گم شدن در آن را دارد.
 Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Rogerson proves herself a worthy successor to Diana Wynne Jones in this moody, atmospheric, and lively classic fantasy...This enchanting story is sure to appeal to teen readers eager for more of the world-building, fierce friendships, and feminist heroines of Robin LaFevers and Naomi Novik.
راجرسون خود را در این فانتزی کلاسیک با حال و هوای پر جنب و جوش ، جانشین شایسته ای برای دیانا وین جونز می کند ... این داستان دلربا مطمئنا برای خوانندگان نوجوان که مشتاق دنیاسازی بیشتر ، دوستی های شدید و قهرمانان فمینیستی رابین لافررز و نائومی نوویک هستند ، جذاب است . "
School Library Journal School Library Journal

If you are looking for magic you will find it inside this book. Sorcery of Thorns is a bewitching gem, full of slow burning romance, loyal friendships, and extraordinary world building. I absolutely loved every moment of this story.
اگر به دنبال جادو هستید ، آن را در این کتاب خواهید یافت. افسون خارها یک گوهر جادوگری است؛ همچنین پر از عاشقانه های سوزناک آرام ، دوستی های وفادارانه وجهان سازی خارق العاده است. من کاملا عاشق هر لحظه از این داستان هستم.
Stephanie Garber, #1 New York Times bestselling author of the Caraval series.

قسمت هایی از کتاب افسون خارها (لذت متن)