کتاب زیبای بی رحم

Cruel Beauty
کد کتاب : 28075
مترجم :
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زیبای بی رحم اثر روزاموند هاج

اگر به فیلم "دیو و دلبر" که به تازگی توسط دیزنی و با بازی اما واتسون تولید شده است، علاقه دارید ، کتاب "زیبایی بی رحم" به قلم " روزاموند هاج" را از دست ندهید. در این رمان فانتزی خیره کننده ،داستان عاشقانه ی "دیو و دلبر" با ماجراجویی "گریسلینگ" برخورد می کند و با عمیق ترین آرزوهای انسانی و قدرت افراد برای تغییر سرنوشتشان روبرو می شود. این کتاب یک داستان افسانه ای کلاسیک با فضای جادویی پر زرق و برق ، قهرمانی و کاملا عاشقانه است. داستان از این قرار است که نیکس، که با فرمانروای شیطانی پادشاهی خود نامزد شده بود ، همیشه می دانسته است که سرنوشت او ازدواج با فرمانروا، کشتن او و آزاد کردن مردمش از استبداد او بوده است. اما در هفدهمین سالگرد تولدش هنگامی که او به قلعه ی پادشاه در بالای کوه پادشاهی نقل مکان می کند و با او ازدواج می کند، هیچ چیز آن طور که او انتظار دارد پیش نمی رود - به ویژه شوهر جدید جذاب و فریبنده اش. نیکس می داند که او باید وطن خود را به هر قیمتی نجات دهد ، با این حال نمی تواند در برابر جذب شدن به سمت دشمن قسم خورده اش که با دزدیدن قلبش مانع راه او شده است ، مقاومت کند.
نیکس از هنگام تولد، به خاطر معامله ی احمقانه پدرش، نامزد حاکم شیطانی سرزمین خود شده و از همان موقع برای کشتن او آموزش دیده است. او در تولد هفده سالگی اش تمام چیزهایی را که تا به آن زمان می شناخت رها کرد تا با ایگنیفکس قدرتمند ازدواج کند و نقشه اش این بود که او را شیفته ی خود کند، قلعه ی فریبنده اش را نابود کند و نفرین نه صدساله ای که اینگنیفکس روی مردمش گذاشته را بشکند. اما ایگنیفکس آن چیزی نیست که نیکس انتظارش را دارد، لرد عجیب غریب و جذاب او را شیفته ی خود می کند و قلعه اش که مانند هزارتوی متغیری از اتاق های جادویی است او را مجذوب می کند.در نهایت با گذشت زمان، نیکس باید تصمیم بگیرد که چه چیزی مهم تر است: آینده ی سرزمینش یا مردی که هیچ وقت قرار نبود دوست داشته باشد.

کتاب زیبای بی رحم

روزاموند هاج
روزاموند هاج به عنوان یک بچه که در خانه تعلیم میدید در لس آنجلس بزرگ شد ، جایی که او وقت خود را با خواندن همه چیزهایی که می توانست روی آنها بگذارد ، می گذراند ، به ویژه خیال و افسانه ها. وی لیسانس انگلیسی خود را از دانشگاه دالاس و یک مدرک کارشناسی ارشد را در انگلیسی قرون وسطی از آکسفورد دریافت کرد و اکنون با کوهی از کتاب ها ، بهترین دوست خود و زیباترین سگ جهان در سیاتل زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب زیبای بی رحم
Debut novelist Hodge has created a rich, complete world in this twist on 'Beauty and the Beast'.
هاج ، رمان نویس تازه کار ،با پیچشی به سمت داستان "دیو و دلبر" دنیایی کامل و غنی ایجاد کرده است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

An intricate and arresting tale well worth readers’ time ... Hodge succeeds in creating a refreshingly human and real protagonist and love interest. They are both strong and flawed, and they―even more strikingly―embrace those qualities in themselves and each other. Engrossing.
یک داستان پیچیده و جذاب که خواندن آن ارزش وقت خوانندگان را دارد ... هاج، موفق می شود یک قهرمان و عشق با طراوت انسانی و واقعی را ایجاد کند. آن ها هر دو قوی و آسیب پذیر هستند ، و مهم تر آن که به طور فوق العاده ای ... تمام خصوصیات خوب و بد خود و یکدیگر پذیرفته اند. جذب کننده است.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An entertaining read for teens who enjoy romantic fantasy.
خواندن کتاب برای نوجوانانی که از تخیل رمانتیک لذت می برند سرگرم کننده است.
School Library Journal School Library Journal

[A] fast-paced romantic fantasy.
[یک] رمان تخیلی عاشقانه ی سریع است.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب زیبای بی رحم (لذت متن)