کتاب دود روشن آتش سرد

Bright Smoke, Cold Fire
کد کتاب : 27812
مترجم :
شابک : 978-6009871780
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دود روشن آتش سرد اثر روزاموند هاج

داستان "دود روشن آتش سرد" نوشته ی "روزاموند هاج" از آنجا آغاز می شود که مه اسرارآمیزی بر ویرانه های سراسر جهان رخنه کرد ، زندگان مردند و مردگان زنده شدند. فقط شهر محافظت شده ی ویارا به مانند گذشته باقی ماند . در این شهر ،جولیت کترسو و ماهیانای رومئو، وارثان قدرتمندترین خانواده هایی که با هم در جنگ هستند، عاشق هم شده اند. اما وردی که در بدو تولد بر جولیت خوانده شده است او را وادار می کند از دشمنان قبیله اش انتقام بگیرد... و این در حالی است که رومئو ،پسردایی جولیت را کشته است و به این معنی است که او باید بمیرد.
پاریس کترسو شخصیتی است که همیشه از جولیت محافظت کرده و در خدمت خانواده ی او بوده است. قرار بر این است که در مراسمی ذهن پاریس و جولیت با هم پیوند پیدا کند، اما در حین مراسم، ورد به اشتباه خوانده می شود، جولیت می میرد و در عوض پیوندی میان پاریس و رومئو ایجاد می شود. اگر پاریس می خواهد به حقیقت مرگ جولیت پی ببرد، باید به کوچه پس کوچه های شهر برود، با دشمنش متحد شود... و شاید حتی به قبیله اش خیانت کند. در همین زمان، روناجو می خواهد از شهرش محافظت کند... اما خودش تنها کسی است که می داند شهر محکوم به نابودی است ،وقتی با ناامیدی دنبال راهی برای نجات شهر می گردد، جولیت را از دنیای مردگان بیرون می کشد... و خیلی زود می فهمد که شاید جولیت تنها کسی باشد که می تواند به او کمک کند پرده از راز ویرانگی بردارد. پاریس و رومئو از یک طرف و روناجو و جولیت از طرف دیگر کارهایی می کنند که هیچ وقت از خود انتظار نداشتند؛ با اهریمنی بزرگ در شهر روبه رو می شوند و بیرون دیوارهای شهر مرگ در انتظار است.

کتاب دود روشن آتش سرد

روزاموند هاج
روزاموند هاج به عنوان یک بچه که در خانه تعلیم میدید در لس آنجلس بزرگ شد ، جایی که او وقت خود را با خواندن همه چیزهایی که می توانست روی آنها بگذارد ، می گذراند ، به ویژه خیال و افسانه ها. وی لیسانس انگلیسی خود را از دانشگاه دالاس و یک مدرک کارشناسی ارشد را در انگلیسی قرون وسطی از آکسفورد دریافت کرد و اکنون با کوهی از کتاب ها ، بهترین دوست خود و زیباترین سگ جهان در سیاتل زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب دود روشن آتش سرد
A bloody and bold tale for those who want some Romero with their Romeo.
یک داستان خونین و جسورانه برای کسانی که با رومئوی خود کمی رومرو می خواهند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Plot twists and romance keep the pages turning in this grim and intricate take on the classic tale.
پیچ و تاب ها و داستان های عاشقانه باعث می شود صفحات در این برداشت تلخ و پیچیده از داستان کلاسیک ورق بخورد.
Booklist Booklist

An atmospheric tale that pits loyalty to kin against loyalty to self and loyalty to loved ones.
یک داستان پر از احساس، که وفاداری به خویشاوندان را در برابر وفاداری به خود و وفاداری به عزیزان قرار می دهد.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب دود روشن آتش سرد (لذت متن)